Geen rekening met mij houden..

Mijn vriend en ik zijn 6 maanden samen.

In het begin van onze relatie had hij een quad, maar hij die kort daarna verkocht om dat er altijd iets aan scheelde. Dat geld dat hij er van kreeg, zei hij dat hij ging gebruiken om samen met zijn tweetjes op reis te gaan.

Nu is hij juist achter een buggy met mijn broer.
Hij heeft niks gevraagd en hij gaat daar un juli een week mee weg naar Frankrijk, ook zonder te vragen.
Ik persoonlijk vind dit niet kunnen.
Wij zijn samen dus hij mag toch rekening met mij houden?

Verder heb ik ook het gevoel dat hij echt nooit rekening met mij houdt, mijn broer stuurt hem en hij springt voor hem.
Voorbije weekend nog, wij waren aan het voorspel bezig tot mijn broer stuurde ‘kom eens af’ en mijn vriend gaat meteen naar mijn broer. Oké, hij mag dat doen, maar toch niet als we aan het voorspel bezig zijn?

Wij maken ook vaak ruzie over de stomste dingen, hij steekt het altijd op mij omdat ik altijd overdrijf vind hij. Ik mag het bijna altijd goed maken.

Ik zit nu echt met het gevoel om uit te maken. Hij is hier juist vertrokken en ik barstte in tranen uit.
Ik kan op dit moment met niemand praten, mijn moeder is naar Frankrijk en mijn beste vriendin is aan het werken.

Dat hij een week naar Frankrijk gaat met je broer zie ik niet echt als een probleem en ik vind ook niet dat hij toestemming hoeft te vragen om op vakantie te mogen. Tenzij jij spaart voor een vakantie met hem en hij nu opeens al zijn geld uitgeeft zonder dit te melden.

Wel vind ik het erg raar dat hij midden in het voorspel zomaar weggaat. Ik zou inderdaad een goed gesprek aangaan (op een normale manie, in real life, zonder ruzie of verwijten) en zeggen wat je dwars zit.

Ben ik de enige die zich afvraagt wat ‘achter een buggy met iemand gaan’ betekent?

Maar goed, ontopic. Als je nog niet met je vriend hebt gepraat over wat je dwarszit, moet je dat zeker gaan doen. Als je dat al hebt gedaan, is het gewoon geen boyfriendmaterial en zou ik het zeker overwegen het uit te maken.

En wauw, tijdens het voorspel weggaan, dat zou mijn vriend echt niet moeten flikken.