Geen reacties meer plaatsen

Door teveel negatieve reacties heb ik dit forum gestopt.

Uhm. Als een meester je aanraakt is hij nog geen pedo.
(sorry maar ik lees dat soort dingen zo vaak en ik vind het echt schijtirritant worden)

Maar je laatste boodschap is goed & succes op de middelbare school & ja. Dus dat.

oh sorry als k t dan verkeerd heb genoemd, dn noem k het maar eerder : ongemakkelijke meester. Maar hoe dan ook thanks

Wauw jij hebt echt veel zelfmedelijden.
Als jij een leraar die je rug aanraakt een pedofiel vindt, dan zul je op de middelbare school vast wel eens een ‘pedofiel’ tegenkomen

iemand een pedofiel noemen is wel heel wat anders dan ongemakkelijk…

anyway ik vind dit soort topics altijd raar

Ik vind het serieus heel erg dat die man ontslagen is… om niks.

Wat een kutkind ben jij trouwens. Die leraar wil je helpen en jij gaat zitten janken dat hij je aanraakt.

Die meester wilt je troosten en jij zorgt ervoor dat hij ontslagen wordt? Goh jij komt nog veel leuke schooljaren tegemoet.

Als het een juf was geweest vond waarschijnlijk niemand het pedo… :’)

Is die leraar serieus ontslagen omdat hij je probeerde te troosten en omdat hij iemands rug aanraakte? Wtf?

wie heeft er nou weer een bord mee om brood op te eten op school

Ehh sorry maar wat hebben wij aan deze topics :cold_sweat:

die krijg je daar zelf :pensive:

Nou als we dit edn verschrikkelijk levensverhaal noemen… Begin dan maar niet over levensverhalen van veel mensen die ik ken…

Ik word zovaak op mijn rug of arm aangeraakt op mijn werk. En ik werk in de bediening :’)
Ineens is iedereen pedo, beetje overdreven.

Volgens mij gaat dit een topic worden met discussies en opmerkingen over haar verhaal. Ik voorspel een slotje.

Goed verhaal, lekker kort.

(Oja, geboren 2013? Toppie)

Ik vind het ook wel vreemd dat ze in groep 5/6 al weten wat anorexia is. Ik wist dat iig niet.

Hahahahahaha

Nee. Gewoon niet.