geen reactie.

ik heb sinds een maand een vriendje maar nu is hij op vakantie!
eerst reageerde hij nog wel op smsjes, en meestal ook heel snel. nu reageert hij al twee dagen niet meer! en ik heb hem al verschillende smsjes gestuurd.
we hebben vandaag een maand en ook daar reageert hij niet op, ik maak me best wel zorgen. ik ben echt bang dat er iets mis is.

ik vraag me af of ik me niet aan stel.

moet ik hem blijven smssen of rustig afwachten? stel ik me aan?

mij lijkt, afwachten
wat bedoel je met iets gebeurd?
klinkt misschien hard; maar dat hij een ander heeft, of een autoongeluk ofzo?
misschien ben je te opdringerig?

[i]hij doet aan bergwandelen dus misschien is er daar iets gebeurd?

ik denk niet dat hij een ander heeft, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
maar ik vind het zo raar![/i]

Jemig, maak je geen zorgen. Maybe is die zijn oplader vergeten; mobiel kapot of gestolen weet jij veel.
Wacht nou maar af; hem bombarderen met smsjes ← daar bereik je niks mee :stuck_out_tongue:.

oh ik snap het gevoel echt helemaal! maar anyway, misschien is zn telefoon leeg en kan hij hem op dat moment niet opladen, misschien is zn beltegoed op, ofmisschien heeft hij geen bereik. succes en sterkte, komt vast wel goed!

precies. bovendien wek je dan een bezitterige indruk. en daar houden jongens niet van. wacht maar gewoon af, er kan niet veel gebeuren. hij laat zich heus niet van een berg vallen!

Je zegt dat hij aan bergwandelen doet dan denk ik aan Geen bereik. :'D

ik ook.
en in plaats van 20 keer smsen kun je beter 1 keer bellen, dan weet je meteen of z’n telefoon aan staat en of ie bereik heeft.

Ik zou inderdaad geen smsjes meer sturen, dat toont wanhopigheid en daar houden jongens niezo van :$.

oke dankjewel !
ik stuur geen smsjes meer, ik zie wel of hij reageert.
ik ga ook niet bellen, dat komt ook wanhopig over, haha.

hij had eerst wel altijd bereik, en hij heeft 20 euro aan beltegoed dus daar kan het ook niet aan liggen, de oplader had hij ook sowieso bij zich.

njaa je kan wel leuk een oplader meenemen naar een berg, maar heeftie daar wel elektriciteit? xD

mijn vriend reageerde ook niet toen ik op vakantie was,
bleek 2 dagen later dat iemand met de motor over z’n telefoon
heen gereden was, per ongeluk, super slim die gozers xD

als er iets met hem was gebeurd. dan had jij het toch wel gehoord via een of andere weg. en in de bergen. waar ergens? misschien is hij ergens in een land waar geen stopcontacten zijn, waar zijn oplader in kan. alles kan snapje?
maak je maar niet druk. ik had het ook.
en toen later bleek gewoon dat er een paar berichtjes gewoon niet waren ontvangen.

Misschien heeft hij geen bereik, is zijn mobiel leeg. Je moet gewoon afwachten, anders krijgt die straks ineens 20smsjes van jou, wordt dan beetje opdringerig:P

Heeft ie een abbo misschien is ie afgesloten omdat ie niet heeft betaald :p?
mijn vriend is ook op vakantie & hij stuurde me ook niks meer terug omdat dat gebeurt was
x

Heb je geen nummer van een vriend van hem?
Stuur je daar een smsje naar toe,

onee, de wereld gaat ten onder. Je hebt namelijk al 2 hele dagen niets van je vriendje gehoord terwijl hij op vakantie is.
Gun hem ook zijn rust. En smsen enzo in het buiteland is pokkeduur, zou dat een reden kunnen zijn? Zoals geen beltegoed meer.
Niet meteen freaken, hij heeft ook z’n eigen leven.

bel em op, als het gelijk voicemail komt , dan staat ie uit en als het doorgaat dan weet ik het niet :S

Afwachten, zo maak je je zelf helemaal gek