geen qday ):

ik kan niet, zit al 5 maanden thuis en ga dat never nooit redden, wel even 2 uurtjes ofzo onze ‘stad’ in, waar niet zo ontzettend veel te beleven is, alleen de kans dat ik mijn crush tegenkom ( wat niet heel vervelend is hahaha ) en een rommelmarkt

Geen koninginnenacht, maar morgen ga ik werken op de koninginnedag in Eindhoven. Gewoon bardienst op het lichtplein. Heb daar stiekem wel super zin in. Om 12 uur, 1 mei dus, ben ik ook jarig en dan ben ik net afgewerkt, dus wordt vast gezellig.

Ik ga naar Amsterdam, en 's avonds in ons eigen dorp op stap. Niet echt bijzonder maarja heb er wel zin in. :slightly_smiling_face:

ik ben blij dat ik morgen moet werken :slightly_smiling_face: dat is dan nog wel leuk! :slightly_smiling_face:
maar het zuipen etc, slaat allemaal nergens op :s

ik vind het frustrerend dat ik pas 14 ben, het me heel leuk lijkt om uit te gaan maar het mag niet, dat ik met mijn ouders qday moet doorbrengen en dat al mijn vriendinnen al wat anders doen. ik vind het zo jammer, ik ben echt de enige van mijn vriendinnen die ook gewoon wil feesten ofzo (ja pas 14 nou enn)

Ik vind het op zich wel leuke dag hoor ;p
en ik ben dan niet eens nederlands xD
de gezelligheid enz. vind wel het gezuip en dronken worden wel erg overdreven -.-

Ik vind er helemaal niks aan, dus ik ga het niet vieren x’)

dat mens is niet eens echt jarig
ik vind dit net als carnaval een excuus om te zuipen
niet voor iedereen natuurlijk, maar hier in mijn dorp, staan al die kale kakkers nog tot een uur op 10 te zuipen en dronken te wezen, en die kinderen maar spelen…
maar overdag is het hier wel erg gezellig

OVERAL ORANJE WAT IS ER MET DIE GARE KUT KLEUR!!!

die rommel standjes en zo is wel leuk om wel te neuzen zo iemand ben ik wel maar hele maal leip gaan met drank en dronken naja laat maar voor ik weer mensen over 1 kant ga scheren(alhoewel ik het niet zo bedoel…)

Ik heb niemand om het mee te vieren. oke dit klinkt heel sneu maarja =p

ik ga sowieso niet uit :wink:
houdt der niet zo van. Maja, lijkt me toch balen als je niet mag gaan ;o

WOW JA. wat een toevallig topic man, seriously

ik wilde dus naar eindhoven (Koninginnedag, geen nacht) eerst niet zo maar daarna had ik er wel zin in. En vriendinnen gingen ook zeggen van: jij moet meee, dan word het leuk (dus ik voel me gevleid ;p) maar DUS, ik had een probleempje waarvan ik geen zin heb om 't uit te leggen. Me pap was dus boos, wat te begrijpen is, dus ik krijg geen geld en zelf ben ik blut.

VET KUT
ik had er wel zin in in. Maarja, it is what it is
Maarja, aan de andere kant heb ik ook geen zin in vies veel drukte…

Ik moet verplicht werken. van 10 (echt waar) tot 6 :expressionless:
en voor mij geen koninginnennach want iedereen had al andere plannen .

Ik vind konningendag nou een “echte” Nederlandse feestdag. Inplaats van Kerst etc. (Wat wel alsnog super gezellig is) Maar ieder zijn ding toch?

Ik zou naar Amsterdam gaan
Maar, mijn vriend gaat naar Arhem en mijn beste vriendin naar Duitsland. Terwijl we hadden afgesproken om naar A’dam te gaan!! @#$%^^zooi!

Maarehmm… het is kut weer dus

Ik zou gaan, maar mijn vriend heeft ineens geen zin meer en liep alleen maar te klagen etc.

Lekker dan

Ja. Balen. Ofzo.
Ik kies ervoor om het niet te vieren. LEKKER DRONKEN IN ORANJE OVER STRAAT RENNEN JONGUHHHH. Ja. Leuk.

Hahaha ja idd ^^
Vorig jaar was ik in Amsterdam, mán we konden niet eens normaal lopen. En meer dan de helft was écht bezopen. Wat is daar 't nut van?..

Ja ik vind dat zuipen dan ook weer dom, maarja…
ik vind zelf gewoon de sfeer heel leuk altijd (:
maar ik zie dat het vandaag verrot weer is hier, dus dat scheelt!

gelukkig schijnt de zon niet, anders was ik echt chagi dat ik niet meer ga

Ik kon niet omdat ik niet meer kon lopen (voet geblesseerd met voetbal). Dus Den Haag ging al niet door. Vervolgens had ik om een rede die me nog steeds niet duidelijk is ruzie met m’n ouders, waardoor ik zonder eten naar bed moest (wat is dat nou weer voor kinderachtige maatregel). Dus naja, mijn weekend is top!