geen qday ):

hoooooi
heb jij net als ik van je ouders te horen gekregen dat je geen koninginnedag/-nacht mag vieren dit jaar vanwege huisarrest/geldtekort/whatever?
post hier je frustraties!
want het is heel kut om te zien dat iedereen wel gaat
en misschien als de mensen die niet gaan hier hun mening posten,
kunnen we ons lekker samen uitleven!

jaaa, ik
ben geopereerd,
nog heel opgezwollen gezicht enzo,
en word heel snel duizelig nu,
dus mag/ kan geen qday vieren :frowning_face:
en iedereen zit ze verhaal te vertellen wat ze allemaal gaan doen,
iedereen gaat uit enzo,
en hier op girlscene staan ook allemaal leuke dingen…
werkt echt frustrerend. dus morgen maar hele dag lekker buiten zitten, als het lekker weer is. anders is het alleen maar kutter ( stiekem vind ik het wel leuk als het slecht weer is voor al die mensjes die het wél ‘vieren’ in amsterdam ofzo :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Ik ga ook niet want ik ben ziek, dus ga zometeen een oranje tompoes eten en ik hou van holland kijken en we hebben een cake met oranje chocolaatjes erin gebakken, dus dat komt helemaal goed vanavond. ^^

Ik vind er niks an. Geef mij maar bevrijdingsdag :slightly_smiling_face:

Gare drukte, kut muziek, winkels dicht. Nee bedankt. Blijf lekker thuis morgen.

Klote koninginnedag
Ik ga voor amnesty op de markt staan, handtekeningen verzamelen voor een petitie.
Daarna gelijk mezelf opsluiten in huis en de tv UIT

Ik vind het niet zo’n bijzondere feestdag ofzo…
Ik zou eerder balen als ik nergens naartoe mocht met Oud&Nieuw.
Nodig thuis vriendinnen/vrienden uit die ook niet uitgaan tijdens koninginnendach/-nach (als je dat wél mag) en doe wat leuks samen.

Ik ga morgen slapen en mn moeder komt een paar uur thuis dus daar ben ik blij mee :grinning:

Ohja en bijles om 4 uur xD

Weinig koninginnedag bij mij, dus daarom vanavond maar feest :grinning:

Jep. Ik ook.

Ik ga vanavond niks doen want ben nog te zwak,maar ik ga morgen wel naar utrecht dus heb daar wel zin in.
@JohnnyBGoode,waarom vind je het zo verschrikkelijk?:]

Ik ga naar Bobbejaanland morgen x)

Ten eerste heb ik een schijthekel aan het koningshuis dus ik zie geen reden waarom ik ze zou moeten eren.
Ten tweede hou ik absoluut niet van al die drukte en klotemuziek en OVERAL oranje.

Ik ook niet.
Geen geld, geen tijd, geen zin.
Ik zit er niet mee.

Duidelijke mening :]

ik ga morgenochtend met het vliegtuig dus vanavond kan ik het niet vieren. dat is ZOO kut. als ik nu al in het vliegtuig had gezeten, niks ergs aan, dan ben je er toch niet. maar het idee dat je er bent en mee zou kunnen feesten, maar het niet doet, is killing mee.
vooral omdat ik nu een jongen misloop die ik nu 2 weken niet zie.

ik ga niet
ik zit dan lekker in londen
veel beter dan qday
alleen wel spijtig dat ik op 5 mei nog niet terug ben dus kan ik niet naar zwolle dit jaar :S:S

Wat nog het vervelendst hier aan is, zijn die gezinnen die uit pakweg 6 mensen bestaan incl. kinderwagen en dan NIET doorlopen of zelf pontificaal stil blijven staan terwijl jij ergens heen wilt. Je kunt dus geen kant uit omdat de hele stad uit dat soort groepjes bestaat.

JA
maar die mensen heb je overal
van die mensen die midden op de trap stil blijven staan, lijkt alsof ze nadenken (al kan je je dat vaak niet voorstellen) en waardoor niemand er dan meer door kan. centerparcsfrustraties

Ik mag niet vanavond meer gaan :frowning_face:
Ik kan niet zo super goed met mijn vader opschieten en daarop heb ik nog ruzie met hem dus daarom blijf ik thuis:P
Maar morgen ga ik wel qday vieren in de stad :grinning: