geen plaats voor seks

Het zit dus zo, ik en m’n vriend zijn al best lang samen (meer dan een jaar), en we zijn allebei 15 jaar en echt toe aan seks… maar het probleem is dus, we hebben geen plaats, hier zitten we dus al heel lang mee en het begint nu echt heel vervelend te worden. We kunnen allebei niet bij ons thuis, onze ouders zijn er altijd en allebei onze ouders zijn streng gelovig dus we mogen van onze ouders eigenlijk nieteens alleen op een kamer zijn…
Als 1 van ons alleen thuis is, is dat meestal maar voor 1/2 uurtjes, h of komen ze ineens binnen een kwartier al thuis ofzo… hebben we dus niet genoeg aan, we zijn wel verder gegaan dan zoenen enzo, maar seks nog steeds niet, terwijl we het heeeeel graag willen.
we hebben wel eens gedacht aan een hotel… maar ik denk dat je daar min. 18 jaar voor moet zijn. tenzij jullie een hotel weten (in de buurt van Amsterdam)
maar ja, we weten dus echt niet wat we moeten doen en ons geduld begint echt op te raken…

heeft iemand ideeën wat jullie zouden doen in dit geval?

Hoezo heb je niet genoeg aan die 2 uur alleen thuis?

Hoe lang wil je bezig zijn dan? Die 2 uur is toch niet zo kort.

Red je makkelijk in twee uur xD Maar je bent ook al verder gegaan terwijl jullie ouders er waren? Dan kan je toch ook seks hebben of zeg ik nu iets raars.

2 uur is genoeg tijd hoor, helemaal als het jullie eerste keer is. Maar ik zie geen andere oplossing dan gewoon thuis en anders toch maar wachten.

Denk dat je voor de eerste keer toch wat minder tijd kunt verwachten,
waarschijnlijk houdt je vriend het niet eens zo lang vol :cold_sweat:

nou, het gebeurd eigenlijk bijna nooit, en als het gebeurd zijn ze even snel boodschappen aan het doen, dus de kans om betrapt te worden is al heel groot. en het is wel onze eerste keer ik weet niet of dat gaat lukken in 1/2 uurtjes waar in je toch alleen maar stresst en goed moet opletten…

ALs het goed is hoor je niet te stressen, maarja als het allemaal niet lukt.

Heb gewoon geduld. er komt heus wel een keer een moment dat je wel seks hebt.

hahaha nee, dat was 1x gebeurd toen ze weg waren, maar het probleem is ze zijn niet altijd 2 uurtjes, het is gewoon even boodschappen doen ofzo snapje. soms zijn ze al in 20 min terug…

Maar, waarom zeg je dan : ‘’ Als 1 van ons alleen thuis is, is dat meestal maar voor 2 uurtjes ‘’

dan klopt die informatie ook niet. maargoed :cold_sweat:

Toch zou ik persoonlijk wachten tot jullie wat meer tijd hebben dan. Zo leuk lijkt het me ook weer niet als je moet haasten en stressen en dan is de kans groot dat het alsnog niet lukt.

soms zijn ze dus al binnen 20 min terug, heel verschillend, komen ze ineens binnen als we bezig zijn ofzo… en dan heb ik echt een probleeem

Waarom heb je dan meteen een probleem? Komen ze je kamer binnen? Mag je niet met je vriend naar boven?

nee we mogen niet samen naar boven omdat ze dan bang zijn dat we gelijk seks hebben ofzo… heb al eens voorzichtig aan me ouders gevraagd of hij mocht blijven slapen maar toen werden ze heel boos…

Nja dan zit er niks anders op, als accepteren dat seks in jullie geval geen optie is.

Inderdaad. Sowieso niet op dit moment. Stressen + de eerste keer is niet fijn!

Stressen? Als je denkt dat je gaat stressen, ben je er nog niet klaar voor.

Ik zou ook stressen als ik op moest letten of mijn ouders -die verboden hebben dat wij sex hebben- niet toevallig al thuis komen, hoor.

Ik snap best dat die meid en d’r vriendje stressen om het feit dat het lastig wordt om seks te hebben als haar ouders streng gelovig zijn en ze misschien toch betrapt kunnen worden. Stress en seks gaat niet samen, ik vind dat seks ontspannend moet zijn haha. :smirk: