Geen panty? Te bloot?

Hoi iedereen,

Ik heb vaak het probleem met jurkjes dat wanneer ik een zwarte panty aandoe het er raar vind staan en het te donker wordt. Ik heb pas geleden een jurkje gekocht (zie onderstaande foto) en ik heb alleen enkellaarsjes met hak en open hakken. Ik vind het raar staan met de enkellaarsjes omdat mijn benen best dun zijn en dan het niet aansluit. Dus eigenlijk wil ik die andere hakken aandoen, maar die staan weer raar met een panty erbij omdat ze open zijn. Daarom dacht ik eraan om geen panty aan te doen, maar ik twijfel omdat het misschien te bloot is en is dat niet raar met dit weer? Heeft iemand misschien tips?

http://static.zara.net/photos//2014/I/0/1/p/5646/807/807/2/w/1024/5646807807_6_1_1.jpg?timestamp=1413534882535

http://static.zara.net/photos//2014/I/0/1/p/5646/807/807/2/w/1024/5646807807_2_1_1.jpg?timestamp=1413534859370

sorry voor de grote foto’s

Alvast bedankt!

Ik snap niet wat er gek is aan panty’s maar goed. Ik zou zelf nooit met dit weer met blote benen rondlopen want dan zou ik sterven van de kou. En om eerlijk te zijn zou ik het er ook een beetje gek uit vinden zien als ik nu mensen met blote benen zou zien lopen.

geen panty lijkt me erg koud met dit weer?

prachtig jurkje. En nee, het is inderdaad helaas wel raar om zonder panty rond te lopen, het is ooknogeens ontzettend koud. Draag er gewoon een hele dunne panty(zo’n bijna doorzichtige) en die enkellaarsjes. Je zou er ook sneakers bij aan kunnen doen, dat staat heel stoer, al helemaal in combinatie met een leren jasje bijvoorbeeld. x

mag ik vragen waar je dat jurkje vandaan hebt?

zou er overigens ook een panty onder doen

hij is van de zara

thanks voor de reacties! ik doe toch maar een panty aan ja

Nee. Doe dat alsjeblieft niet. Dat zie je vrijwel ALTIJD. Je kan ook een lichte denier panty dragen, maar ik vind een zwarte panty hier helemaal niet gek bij staan en ook niet donker. Denk dat dat juist leuk is!
En een heel leuk jurkje trouwens!

Wauw leuk jurkje! Het ligt er ook aan hoeveel denier je panty is vind ik. 20 of 40 denier zullen hier wat mij betreft prima bij kunnen. Dan zie je toch nog wat been zeg maar :p.
Het probleem met je schoenen snap ik wel. Open tenen (ik weet niet of je schoenen open tenen hebben) met een panty vind ik ook niks en niet mooi aansluitende laarsjes ook niet onder een jurkje :p.
Daarom heb ik een aantal paar schoenen die voor mij echt voor onder jurkjes bedoeld zijn. Een paar standaard zwarte pumps en een paar zwarte pistol boots van sacha.

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik dat jurkje echt super mooi vind.
En ten tweede zou ik als ik jou was gewoon wel een zwarte panty aan doen, want anders heb je het de hele tijd koud.

Ik vind het juist leuk staan als laarsjes niet aansluiten om je been, dat maakt het een beetje nonchalant ofzo. En dan met een zwarte panty kan prima!