Geen oud en nieuw vieren

Wie viert er nog meer geen oud & nieuw?
Ik bedoel: wie blijft er gewoon thuis en gaat dus niet uit of wat dan ook?

ik!
Ik zit gewoon met mn ouders tv te kijken, om 12uur even naar buiten, en dan lekker gaan slapen :slightly_smiling_face:
Ik vind uitgaan met oud&nieuw toch veel te druk.

Dan vier je nog wel oud&Nieuw?
Ik blijf ook thuis hoor. Maar het kan nog steeds wel heel gezellig zijn.
En heeeeeeeel misschien ga ik nog mee naar de kroeg, maar dat zie ik wel.

Ik dacht dat hier al topics over waren…

Maar goed. Ik blijf thuis (of eigenlijk bij onze buren). Ik ga daarna niet weg, maar ga waarschijnlijk gewoon weer lekker binnen zitten. Ik heb ook niet echt zin om ergens heen te gaan dusja.

Als je thuis blijft betekent het niet meteen dat je geen oud&nieuw viert.

Ik vier het ook niet! Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Ik maak nu huiswerk en ga lekker naar bed vanaaf xD

ik blijf ook thuis, anders is mijn moeder zo alleen, dat vind ik zielig, haha, dus gaan we het samen gezellig maken met een leuke film, oudejaarsconference kijken, oliebollen enzo eten.

Ik moet werken :expressionless:

Ik blijf ook thuis lekker met m’n ouders Ik hou van Holland kijken en om 12 uur eventjes buiten kijken en de buren gelukkig nieuw jaar wensen.

ik blijf ook gewoon thuis, inderdaad ihvh kijken :slightly_smiling_face:
iedereen alvast een heel geweldig nieuwjaar! x

ik doe nooit iets tijdens oud & nieuw ;p

Ik ga ook niet uit hoor, heb ik echt geen zin in zo laat nog :’)

Ik blijf thuis, maar dan kan het toch ook leuk en gezellig zijn?

Ik. (:

ik doe helemaal niks ;p
vier het morgenavond wel ga dan uit
en volgend jaar.

Thuis kan je ook oud en nieuw vieren.

ikke! geen zin om uit te gaan, bijna al mijn vrienden gaan maargoed… thuis met mijn gezin vind ik ook wel gezellig C=

Ja ik weet dat het ook wel gezellig kan zijn met je gezin,
maar bijna al mijn vrienden gaan inderdaad ook weg, dus ik vroeg me af wie er dan wel thuis bleven vanavond!

Gelukkig nieuwjaar alvast iedereen!

Ik zit lekker thuis bij mijn ouders. :’)

Iedereen in mijn omgeving gaat uit. Ik niet. Al mijn vrienden (nu klinkt het alsof ik heel veel vrienden heb maar dat zijn er maar 4 :’) die gaan het thuis vieren, ik mag niet mee, ik heb geen zin om als onbekende mee te gaan of hun hebben geen zin.

Dus er zit niks anders op dan thuis zitten, tv kijken, oliebollen eten en wachten tot ik weer rustig kan slapen.