geen orgasme!?

Hey,

Ik heb nu al een tijdje een leuke vriend en we zijn beide best wel verliefd. We hebben dus ook al sex gehad. Met de sex is absoluut niks mis, maar sinds een tijdje richt mijn vriend zich vooral heel veel op mij, daarmee bedoel ik dat hij graag wil dat ik klaar kom en doet er dus ook alles aan om mij klaar te laten komen, alleen het lukt niet! Ik kan wel orgasmes krijgen als ik het zelf doe, maar tijdens de sex zelf lukt het gewoon niet (ook niet als ik het zelf probeer). Nou vind ik het zelf ook niet echt heel erg, want ook zonder orgasme is het super lekker, maar mijn vriend vind het dus wel erg. De laatste paar keer heb ik maar een orgasme gefaked omdat ik het anders erg zielig vond, maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen! Iemand tips?

Alvast thnx!

Hem eerlijk zeggen dat je het niet erg vind dat je geen orgasme krijgt. Ga het niet faken, want dan moet je dat blijven doen…
Gewoon eerlijk zijn, en zeggen dat je het zonder orgasme ook fijn vind.
Het kan altijd nog komen

Heb je hiervoor al een vriendje gehad waarbij het wel lukte? Anders kun je misschien hem subtiele tips geven hoe je ex het deed.

En anders, veel oefenen denk ik? Verschillende standjes proberen. Als het dan nog niet lukt heb je denk ik pech, er zijn wel meer vrouwen die geen orgasme krijgen van seks hoor. Maar dan zijn er nog wel andere opties!

Heel slim om met je voor- en achternaam op een forum te gaan.

Mijn tip is om geen orgasmes meer te faken. Je pleziert je vriend er namelijk niet mee omdat hij dan niet weet waar je echt van klaarkomt en teleurgesteld gaat zijn als je vergeet te faken. Probeer gewoon eens om klaar te komen met andere dingen van seks. De meeste vrouwen komen niet of heel moeilijk klaar van neuken, dus moeten het hebben van vingeren of orale seks.

Waarom zou je het gaan faken?

Praat er gewoon met hem over :cold_sweat:

Nee dit is mijn vriendje waar ik ook sex mee heb. Hij komt wel gevaarlijk dicht in de buurt van een orgasme maar t is m gewoon net niet.

Sommige vrouwen faken hun orgasme omdat ze het anders zielig vinden voor hun vriend dat hij zo zijn best doet en dat het geen resultaat lijkt op te leveren.

Geen zorgen, dit is niet mijn echte naam :wink: