Geen orgasme.

Heee meiden!
Ik heb een vriend, en we hebben (sinds gister, hihi)
nu alles gedaan… Alleen telkens als hij het handwerk doet,
kom ik gewoon niet klaar. Hebben vrouwen dat gewoon niet,
of ben ik gewoon raar? :stuck_out_tongue: Want hij komt telkens klaar,
maar ik niet, alleen mijn vagina word zeg maar vochtiger…
Ook gisteren toen we het deden kwam ik niet klaar…
dus mijn vraag is, hebben meiden dat gewoon niet?
of is er iets mis met mij?
x

ja hallo, meer meiden hebben dat. maar het is zooo zonde want het is zooo lekkerXD, ik zou zeggen, gewoon meer oefenen/proberen en focus je niet alleen op het orgasme. seks zonder en voorspel is net zo leuk:)

srry ik weet het echt niet

maar jullie hebben sinds gister en jullie hebben alles al gedaan :face_with_raised_eyebrow:?

Nee joh :wink:! ik heb 3 maand met hem, en ken hem al langer…
heb eerst "iets"met hem gehad zeg maar, en 3 maand nu iets vast. :slightly_smiling_face:

ja dat is heel normaal, heel weinig meiden/vrouwen krijgen dan een orgasme, haha. maar als je het zelf doet, kom je dan wel klaar? want in dat geval kun je misschien een beetje je vriend’s hand vastpakken, en dan zegmaar laten voelen wat jij lekker vind, zodat je wél klaar kan komen, ook wanneer hij het doet.

:slightly_smiling_face:

haha nee ook niet echt… Maar bedankt in iedergeval! :slightly_smiling_face:

ik ben nog nooit klaargekomen tijdens, seks wat dan ook :stuck_out_tongue:
ik heb het zelfs een paar x gefaked om me (ex)vriend gelukkig te maken haha!

zoekmachine.
zat topics hierover.

als mn vriend me vingert kom k ook nie tklaar hoor, ma als tie zo over je clit heen gaat enzo met zn vingers dan well.

Als je zelf niet weet wat je lekker vind, hoe moet hij dat dan wél weten?
Geef hem tips!

misschien moet je eerst zelf uitvinden wat je lekker vindt…

dat is wel sneu :s

Ik zeg niet dat het goed is om te doen, maar ik begrijp het opzich wel.
Mensen kunnen wel onzeker worden of ze het wel goed doen als ze iemand geen orgasme kunnen geven.

Btw; het is niet raar dat je geen orgasme krijgt. Probeer er gewoon achter te komen wat je lekker vind en heb het daar met je vriendje over:)

Dat is vingeren. :wave:

Dit hoort in Seks enzo

Niet verwachten dat je gelijk hoppaa klaarkomt :’) Daar kan een tijd overheen gaan. Zeg je vriend wat je prettig vind en blijf ‘‘oefenen’’.

En toch zijn er genoeg jongens die alleen maar hun vingers in je kut op en neer douwen, dus misschien ( als je vriendje dat doet ) uitleggen dat de clitorus de gevoeligste plek is van een meisje.

Als mijn vriend mij vingert dan kom 9/10 keer niet. Maar als ik eens kom dan is t ook meteen goed xD

Waarom doen ze dat? hebben ze geen voorlichting op school gehad, bij ons werd verteld dat de clit het gevoeligst is en dat die geprikkeld moet worden om klaar te komen. En dat gewoon vingers in een kut douwen meestal helemaal geen effect heeft.

Probeer eerst zelf uit te vinden wat je fijn vind, en vertel dat dan aan je vriend.
Veel vrouwen komen niet klaar tijdens de seks.