geen opties meer wat moet ik nu..

ik snap mezelf niet, ik hou nog steeds van de jongen die me zoveel pijn heeft gedaan en zoveel dingen fout heeft gedaan. zoals dat hij met iemand anders seks heeft gehad, ook apte hij vaak met andere meisjes, niet gewoon praten maar echt lief doen
hij heeft me nu al 2 keer na een paar uur dat hij nog zei dat hij van me hield geblokt en een relatie begonnen met een ander meisje. ook heeft hij over belangrijke dingen gelogen
geheimen van me doorverteld en me voledig laten stikken nadat hij zei dat hij van me hield.

en nog kan ik hem gewoon NIET vergeten, ik heb alles al geprobeerd.
ook voel ik me telkens schuldiger doordat hij me laat voelen of het allemaal mijn schuld is dat het zo is gegaan. doordat ik twijfelde nadat hij deze dingen allemaal heeft gedaan. ook heb k tegen het meisje waar hij na 1 dag al mee ging gezegt dat hij die middag nog tegen me zei dat hij van me hield… dit had ik mischien niet moeten doen

ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet…

Het is heel moeilijk ik weet het
maar je moet stoppen met hem
hij is niet trouw en duidelijk niet klaar om serieus en als een echte man met vrouwen om te gaan.
Je vind sowieso iemand die veel leuker knapper liever en trouwer is.
Je gelooft me nu misschien niet maar het gebeurd echt.
Je moet gewoon lekker uitgaan met vriendinnen en met jongens flirten.
Dan komt de juiste dude zo verschijnen.

Volg niet je hart, maar je verstand. Anders kwetst hij jou een volgende keer weer…

Dit, en geef het vooral tijd. Je moet jezelf gaan verbieden aan hem te denken, of z’n Facebook te bekijken of berichten terug te lezen… Het beste is hem compleet uit je leven zetten, verwijder alles wat je van hem hebt, foto’s, berichten, telefoonnummer, Facebook, alles! En als je het dan tijd geeft, en je wordt niet steeds met hem geconfronteerd, zal je merken dat het steeds beter gaat en je steeds minder aan hem denkt.

Dit lijkt me een hele slechte jongen. Vertrouwen moet heilig zijn in een relatie, geheimen doorvertellen kan al helemaal niet. En dan steeds relaties met andere meisjes beginnen, je blocken op whatsapp, liegen, en de schuld in jouw schoenen schuiven.
Je moet hem zo snel mogelijk vergeten. De beste manier om dit te doen is te proberen aanvaarden dat hij geen goede jongen is voor jou. En je dan open stellen voor andere jongens om je heen!!

dankje! ik vind het echt moeilijk hem te vergeten maar ik zie steeds meer in dat het niet normaal is wat hij allemaal gedaan heeft… :hammer:

Vergeet de mensen die niet om jou geven, ook al lijkt het nu onmogelijk, je zult, gauw of nog eventjes wachten, iemand vinden die jouw liefde waardeert en respect voor je heeft.