Geen nee durven zeggen

Hoi.

Ik zit al lang ergens mee, ik heb namelijk met mijn laatste 2 exen seks gehad, en vooral mijn laatste ex gedroeg zich soms best dominant en ik ben/was iemand die geen nee durfde te zeggen. Ik heb daardoor dus eigenlijk vaak seks gehad terwijl ik eigenlijk niet wilde maar geen nee durfde te zeggen. Wel heb ik soms onbewust door hem met mijn handen tegen te houden laten merken dat ik niet wilde, maar dan ging mijn laatste ex door.

Ook heeft hij toen ik de laatste keer seks met hem had mijn keel dichtgeknepen.
Sorry voor het lastig vallen maar ik moest het gewoon even kwijt.

Zeg gewoon dat je niet wil. Als hij dat niet accepteert is hij gwn een zak

Ja klopt heb je gelijk in, maar nee zeggen is voor mij dus echt moeilijk, nu niet meer zo en ik heb ook niks meer met hem maar het zit nog elke dag in mijn hoofd.

Ga desnoods op een cursus waarin je nee leert zeggen, of lees er een boek over. Want het gaat wel ver als je seks met iemand hebt, terwijl je het niet wil.

Dat je dit topic start zegt eigenlijk al genoeg, je weet dat het fout is. Ga idd op een cursus want nee zeggen is heel belangrijk, net als dat je vriend jouw nee accepteert.

Ja een cursus is misschien wel een handige tip, dank jullie! :’)

Inderdaad zo’n cursus… ik hb ook een cursus gehad waar dit een onderdeel van was.

Ik dacht na de cursus nog steeds niet dat ik ook maar ooit nee durfde te zeggen, maar toen ik op een gegeven moment in zo’n situatie terechtkwam, was het nee. En daarmee punt uit.

Komt wel goed (:

^ Dat wat hierboven gezegd wordt, en natuurlijk een lieve jongen zoeken die bij 1x nee ook gewoon stopt. (: