Geen motivatie?

Oke, ik zal eventjes een samenvatting maken van mijn verhaal.

Allereerst, hallo iedereen en bedankt voor het lezen van mijn stukje!

Mijn vriend en ik zijn al bijna een halfjaar samen en ja we hebben sex. Alleen hij motiveert me totaal niet. Ik weet dat hij het leuk vindt als ik sexy lingerie draag maar hij zegt er nooit wat over, niet in de slaapkamer en niet in de winkel. Geen complimentjes of motivatie etc. Ik wil gewoon dat als we bijvoorbeeld in de Hunkemoller staan dat hij dan zegt; dit zal je leuk staan of wat vind je van dit?
Maar nee, hij loopt als een zwijgend iets achter me en ik moet zelf maar een beetje raden wat hij leuk vindt. En als ik dan bijvoorbeeld vraag; wat vind je hiervan? Dan krijg ik als antwoord; het is wel nice. En dat dan bij elk setje dat ik laat zien.
Laatst hebben we een gesprek hierover gehad en dan zegt hij (letterlijk); Je moet het toch zelf mooi vinden. Moet ik daar kapot blij gaan doen?
Hij wilt mijn boodschap denk ik niet snappen. Dit werkt totaal NIET motiverend, dus ik heb het een beetje gehad met lingerie enzo.
Alleen ik weet nu totaal niet wat ik moet doen!

Nogmaal bedankt! (:

Hij zegt al.
Je moet het zélf mooi vinden.
Als jij het dan gehad hebt met jou lingerie dan doe je het toch niet.
Ik zie niet echt het probleem…
Seks draait voor hem misschien niet om de lingerie.

Maar het gaat niet alleen om seks zelf hè. Gewoon bij het voorspel zelf is het toch ook fijn als je er leuk uitziet en je daar een compliment over krijgt. Ik verwacht het niet elke keer natuurlijk, maar eens in de zoveel tijd is het wel prettig. Ik weet ook dat lingerie voor hem een pluspunt is, dat wist ik al voordat we seks hadden gehad…
Dus ik snap zijn reactie nu totaal niet!

Ik denk dat je vriend gewoon lief voor je is en je niet wilt dwingen om iets te dragen wat jij (misschien volgens hem) niet mooi zult vinden.

Vindt hij het niet gewoon awkward om dat in de winkel te doen ofzo? Ik kan het me voorstellen dat een lingeriewinkel voor jongens nogal … indrukwekkend is?

Nou, dat kan het wel zijn ja. Maar als ik uit mezelf ook gewoon met iets komt… in de slaapkamer krijg ik gewoon GEEN reactie. Dat is toch raar?

Dan vraag je toch ‘wat vind je van dit setje?’ oid? Lijkt me sterk dat hij dan niets zegt… En misschien vindt hij het wel gewoon eng/lastig om uitbundig op zoiets te reageren, praat er anders een keer met hem over, anders weet je het nooit.

Ik krijg altijd dezelfde gedwongen reactie ‘‘het is nice’’.
Praten helpt ookal niet, zijn reactie kon je ook lezen in mijn bovenste stukje.

het gaat erom of jij het leuk vind om sexy lingerie te dragen. want naar mijn idee doe je het alleen omdat je denkt/weet dat hij dat leuk vind.

doe het wel als jij het leuk vind en doe het niet als je het niet leuk vind.

of doe het gewoon een tijdje niet, misschien vraagt hij er dan om.

om heel eerlijk te zijn zou ik er blij mee zijn. mij ex bleef maar zaniken dat ik weer iets speciaals aan moet, terwijl ik me daar niet fijn bij voelde.

succes

Ik vind het geen probleem. Maar ik doe het grotendeels voor hem.

okee, maar ik heb nog steeds het idee dat je het wel een probleem vind. anders zou je dit topic toch niet starten?

doe het gewoon als jij er zin in hebt en anders niet. ik vind niet dat je van hem moet verwachten dat hij jou moet vertellen dat je er goed uit ziet.

+oneindig.

Ik denk dat hij zich nogal ongemakkelijk voelt om dat in de winkel te doen, en mischien maakt het hem echt niet uit wat je aan hebt.

I agree!

ooh wat erg ik heb ook eens een jongen gehad die alles maar best vond. Alles wat ik wilde doen vond ie best en had helemaal geen eigen mening. Daar kan ik dus echt niet tegen en ga ik me giga aan irriteren. Relatie heeft dan ook niet heel lang geduurt gezien er steeds meer irritatie kwam.

Tuurlijk moet jij het zelf mooi vinden, maar als jij iets laat zien waarvan jij denkt ja dit vind ik wel wat (anders pak je het toch niet als je het zelf al walgelijk zou vinden?) dan kan hij toch wel zijn mening geven??
Ooh ik zie het al helemaal voor me met mijn ex dat voorbeeld van jou en heb nu al dikke irritatie :stuck_out_tongue:
Sorry schiet je niet zoveel mee op.

Maargoed misschien toch eens duidelijk zijn van nou jij hebt ook nooit een mening over iets? Ik bedoel vriendinnen geven elkaar toch ook advies? Als zij zegt nou die spijkerbroek staat je geweleeeeldig en jij vind hem toch niet zo dan doe je het toch niet? Nou dat is hierbij hetzelfde vind ik. En je doet het om hem te plezieren maar blijkbaar boeit het hem niets!

Misschien volgende keer maar een grote oma onderbroek aandoen en een saaie bh kijken wat ie daarvan vindt, misschien wel nice? :stuck_out_tongue:

mijn vriend vindt het wel heel ongemakkelijk in een ondergoed winkel :'D.
maarre, ja… mn vriend geeft me wel altijd complimentjes in de slaapkamer, en dat is echt fijn.
gewoon vragen aan je vriend of hij dat ook een keer bij jou wil doen?

JUIST JIJ SNAPT PRECIES WAT IK BEDOEL.
Totaal geen eigen mening, dat is zó lastig!

We hebben het zovaak besproken. En dan vraag ik er ook nadrukkelijk om. Maar er komt gewoon niks uit zijn mond.

Geef je je vriend zelf eens een compliment, want kan zo zijn dat hij het moeilijk vind om het te geven omdat hij zelf weinig complimentjes krijgt.

En sommige jongens zijn niet zo vaak van de complimentjes geven. Kun je weinig aan doen dan het erover hebben dat je het fijn zou vinden om soms 1 te krijgen.

Maar begin gewoon in dagelijks leven bij hem, iets van “goh, wat zit je haar leuk” en dan krijg je waarschijnlijk wel iets terug. Je moet heb ook soms een paar geven om wat terug te krijgen

Ik wil niet dat hij overkomt als de boeman. Maar ja… zeker wel! Hij gaat altijd op dinsdag naar de kapper en ik zeg er altijd iets van. Ook over zijn kleding soms, beetje plagerig maar de boodschap is duidelijk; hij ziet er leuk uit!