geen mooie (boven)benen

Hee meiden,

Mijn (vooral boven)benen vind ik helemaal niet mooi, ze zijn niet mooi bruin en egaal zegmaar maar een beetje vlekkerig… ik weet niet hoe je dat moet uitleggen xd
maar weet iemand daar iets tegen?
want ik schaam me dan als ik een kort broekje aanheb en geen mooie benen heb zegmaar…

alvast dankjewel (L)

Dan moet je een langere broek aandoen, sporten of gezonder eten.

'k heb zelfde probleem, sorry geen oplossing dus

hillside; ja iknow, maar ik wil in de zomer ook gewoon korte broekjes aandoen, en gezond eten doe k al en sporten helpt niet tegen vlekken

Heel veel meiden zijn niet blij met hun bovenbenen. Ik ook niet terwijl vorige week een vriendin nog zei dat zij vond dat ik zulke mooie benen heb.
Die vlekken, zijn die van bloedvaatjes? Daar kan je niks tegen doen, komt doordat je een dunne vetlaag hebt.
Dat ze niet bruin zijn is logisch, het is winter geweest.

nee idd miiamore,
maar ik zit op hockey en iedereen draagt daar van die korte broekjes maar ik schaam me dan als ik dat doe weetjewel

Ik denk dat als je in de zon gaat liggen en je benen worden wat bruiner dat de vlekken ook wel minder zullen worden, of niet?

maybe dat een beetje zonnen helpt, ik heb lichte pigmentvlekjes in mijn gezicht en op mijn armen maar na een tijdje in de zon word het al een stuk minder zichtbaar.