Geen menstruatie!

Inderdaad… Dus ik zou wel even een test doen als je al een poosje niet ongesteld bent geworden en je het altijd op tijd bent…

Het zijn wel de verschijnselen van een zwangerschap volgensmij, dus ik zou maar snel een test kopen als ik jou was. Succes!

Door stress blijft ongesteldheid ook uit of komt er heeeeel weinig. Ik zou idd een testje halen, maar als je je netjes aan de pil hebt gehouden dan moet er niks aan de hand zijn.

Maar zwangerschaps symtomen zijn ook misselijkheid toch? dat heb ik juist niet

Ik weet alleen dat ik een tijdje lang hele erge stress heb gehad en niet ongesteld ben geweest voor een tijdje, ik was misselijk en dronk heel veel, en idd een andere kleur uitscheiding. Maar ik weet niet of het jou helpt (ik ben 13, en jij zo te horen ouder dat kan uit maken).
En zoals anderen al hebben gezegd, test!

Ik heb een test gedaan en daaruit kwam dat ik NIET zwanger ben… is het niet te vroeg gedaan deze test?

Ik heb wel af en toe steken in me onderbuik/baarmoeder maar niet echt aanhoudend… ook als ik naar het toilet moet en ik ga niet ( dus hou het in) dan komt die soort van ongesteldheidspijn wel weer terug…

En ook toen ik ooit wakker werd in de ochtend ( paar dagen terug) had ik ongelofelijk last van me onderrug…

:frowning:

Zo, wat een opluchting! De test is niet te vroeg gedaan, je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten wroden. Ga even langs de dokter. =)

je bent zwanger , gefeliciteerd :slight_smile:

ehm, juist niet toch?

Ik schrok ook al hihi!

:crazy_face:

Pff vriendinnen zeggen dat ik even langs de huisarts moet gaan! Aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben en de test zegt dat ik niet zwanger ben…

Ik HAAT die mensen :woman_facepalming:

Kijk niet alleen naar de symptonen die je hebt.

Ookal ben je misschien geen pil vergeten, je pil kan wel aan de lichte of zware kant voor je zijn. ga gewoon even naar de huisarts als je het niet vertrouwd :slightly_smiling_face:

Ik wil opzich best naar de huisarts, alleen ik heb daar nog een afspraak mee staan op 2 april vanwege iets anders. Toch van te voren even naar het inloop uur komen?

Zou ik wel doen, 2 april duurt toch nog wel even en anders blijf je toch met die onderzekerheid zitten…
Als je trouwens tijdens je buikgriep veel diarree had kan het idd dat de pil eruit is gekomen voordat hij volledig was opgenomen, maar die kans is denk ik best wel klein.

Wat is er mis met de huisarts? 2 april duurt nog héél lang!
Je kan evt nog zwanger zijn, maar ik denk het niet (omdat je zelf zegt dat het bijna onmogelijk is en de test komt ook zo uit).
Er is denk ik gewoon iets van slag doordat je ziek bent geweest, maar omdat je buikpijn blijft zou ik écht vandaag even naar de dokter gaan (niet door evt zwangerschap, maar gewoon omdat je wil weten wat er is!).

ONGESTELD GEWORDEN :grimacing:

Ik zou voor de zekerheid toch een zwangerschapstest halen zo heb je wel zekerheid.

Nou, gelukkig! Misschien kwam het allemaal wel gewoon door de stress!