Geen menstruatie!

Lieve meiden,

Ik moest ongeveer vorige week ongesteld worden… ik heb wel de lichtere klachten ( veel dorst, veel eten en pijnlijke borsten) maar de ongesteldheid blijft uit… ik kan bijna niet zwanger zijn…

Misschien toch een zwangerschapstest doen dat weet je het zeker!

Afwachten of anders naar de dokter

heb je de afgelopen tijd sex gehad zonder condoom of gescheurd? of ben je je pil vergeten?

Anders kan je voor de zekerheid een test doen of naar de dokter. En NIET stressen want zo blijft het uit :four_leaf_clover:

Je kan bíjna niet zwanger zijn? Doe maar gauw een testje dan :kissing:
En inderdaad, niet stressen, dan blijft het langer uit als je het nog gewoon moet worden!!

Geen pil vergeten, dus daar kan het niet aan liggen!

Mag je de test al doen na 1 week over tijd? Mij hebben ze ooit wijs gemaakt dat je 2 weken moet wachten! hihi

je moet de test doen 3 dagen nadat je eigelijk ongesteld moest worden

Straks maar even kopen dan… :ok_woman:

oke Succes!! :four_leaf_clover: laat je het wel even weten als je dat zou willen??

Ja je kan het nu al doen, ik lees ‘overal’ dat je vanaf de 1e of 2e dag dat je ongesteld had moeten worden jezelf kan testen.

Wel moet ik zeggen dat ik deze maand verhuisd ben ( samen wonen met me vriend) en nu van een dorp in een stad woon… maar goed, ik weet niet of dat invloed heeft op het uitstellen van een menstruatie…

Ik ben ook ziek geweest ( buikgriep) …

Oh dat kan er zeker wel mee te maken hebben maar als je dat testje doet weet je straks gewoon misschien wel zeker dat je niet zwanger bent en dan zit je veel lekkerder met je vriendje in je nieuwe huisje op de bank :grinning:

als je altijd met je zussen en je moeder ongesteld werd zou het wel kunnen…

Mijn vriend zei ook al, omdat de vorige maand korter duurde ( maar 28 dagen had) kan het nu later zijn… zou ook kunnen. Doe straks wel even een test

ik ben al ehhhhh sinds augustus niet meer ongesteld :O.

heb je medicijnen gebruikt?

Hmm…die buikgriep zou weleens kunnen uitmaken. Tenminste, als je zware diarree had of overgeven…maar ik zou gewoon een testje doen!

en heb je een test gekocht ?? zoja ook al gedaan? wat kwam er uit?

Nog geen testje gedaan, ik doe het morgen / overmorgen… omdat ik toch wel veel buikpijn heb…

Is veel afscheiding ook een teken van het komen / doorbreken van je menstruatie? Ja toch?

Ehm.
Weetje, buikgriep zorgt ervoor dat je pil minder goed werkt.
En als buikgriep een tijdje aanhoudt helpt de pil nogal niet goed meer…
Dus ik zou maar snel een test doen als ik jou was.
& ligt aan de kleur van de afscheiding.