Geen make-up.

-

Nou, ik draag alleen maar oogpotlood en mascara (dus niet veel) maar ik kan eigenlijk niet zonder. Ik vind mezelf echt net een naakte molrat zonder :'D

Best erg van mezelf.

Ik denk het eigenlijk niet… :confused:

Inderdaad.

Niet zo lekker in je vel zitten is wel wat anders dan niet meer over straat durven en het een hel vinden.

Ik ga zo vaak de deur uit zonder make-up op… eigenlijk doe ik het altijd wel op als ik moet werken, want dan moet ik er wel gewoon presentabel uitzien (lijkt me dat je eerder iets koopt van een goed verzorgd iemand dan iemand met een kop met rode vlekken en slaapogen).

Ik vind make-up leuk om op te hebben, maar ik ben vaak gewoon te lui om het erop te doen (of ik denk ‘ik heb geen zin om het vanavond eraf te halen dus doe het maar niet’ :’) ).

Ik vind het niet erg. Ik ga wel vaker de deur uit zonder make-up ><’

haha met gemak zou ik zonder kunnen ^^

haha, precies zoals ik er vaak over denk :’)

ik zou dat best kunnen, bij vrienden boeit het me zoiezo niet, school vind ik iets minder maar ik zou het wel overleven hoor xD

had ik vorig jaar vaak last van, onstoken ogen. Toen had m’n mams een clinique mascara voor me gehaald, want daar zit geen troep in enz. En ik deed gewoon mascara op, dan wel alleen op de puntjes om je wimpers te verlengen, maar toch:P

Ik zeg niet dat ik het een hel vond,
ik zeg dat ik dat in het begin dacht.
Op het einde staat ook: Later dacht ik ook so what? enzo

Inderdaad. En ik vind het gewoon triest dat iemand niet eens 5 miezerige daagjes zonder mascara op durft te lopen. Laat me lekker.

ik draag bijna nooit make-up, maar ik ben blut op dit moment en alles is op… dus moet ik wel zonder ):
en het kutte is, ik heb last van wat rode vlekken enzeu en ik heb vaak van die wallen onder mijn ogen…

Ik vind het ook wel best zielig als mensen amper de straat op durven zonder make-up.
Ik draag af en toe wat make-up in mijn vrije tijd maar op school al totaal niet en meestal voor de rest alleen bij het uitgaan ofzo. 5 dagen zonder mascara lijkt me nu niet echt moeilijk.

tuurlijk kan het , ik doe t wel eens maar ik voel me dan minder op mn gemak

ik ga met een jongen afspreken en hij zei iets van dat als we afspreken ik geen make up op hoef te doen, omdat ik voor hem kom en hij vind t niet nodig

kben bang dat ik dr dan zo slaperig uitzie haha

er zijn ergere dingen dan 5 dagen zonder make/up over straat…
Ik ga al iets van 4 jaar zonder make°up over straat en ik leef ook nog steeds.

ik doe zelfs als ik uitga geen make-up op. nooit eigenlijk.

nou eigenlijk niet
ik heb nooit veel make-up op alleen mascara
en dat is dan vooral omdat ik gewoon lichtblonde wimpers heb dus dan lijkt het of ik geen wimpers heb
niet echt mooi.
dus voor mij zou het hel zijn ja, gewoon omdat ik het echt haat dat ik dan een baby hoofd heb