Geen make-up.

Hallooooo.
Mijn oog is ontstoken, en nu mag ik 5 dagen geen oogmake-up op -.-
Omdat je de bacteriën van je oog dan in je mascara krijgt en die dan dus kan weggooien.
Ik dacht dus echt: Omg, dit word een hel. Ik durfde ook echt niet over straat. En ik heb vanaaf ook nog eens een feest bij mij thuis!
Maar toch denk ik ook een beetje: so what? Dit toch mijn eigen gezicht en zo zie ik er eigenlijk uit, haha.

MAAAR. nu was mijn vraag dus.
Wat is jullie mening?
Zouden julle 5 dagen zonder make-up kunnen?
En dan ook gewoon over straat gaan, naar feestjes, naar vrienden etc. ?
Laat 't me weten en ook waarom wel/niet (:

Natuurlijk! Wat is daar nou zo erg aan… je schaamt je toch niet voor je eigen gezicht?! :astonished:
Ik ga zo vaak weg zonder make-up, ja, ook naar school/vrienden en alles.

Awww hell naw.
Ik zou zo veel mogelijk thuisblijven, of speciaal mascara kopen die ik alleen dan gebruik.

Jawel ik zou wel 5 dagen zonder make-up kunnen.
Het wordt wel moeilijk, maarja moet maar even.
Het is beter dan dat je oog nog meer ontstoken wordt '-.-

was dat serieus? :stuck_out_tongue:
Sommigen zijn dus echt afhankelijk van make-up… :sob::muscle:

je kan toch nog steeds foundation en poeder enzo opdoen?
dan is zonder mascara echt niet erg hoor!

Ja echt.
Als ik geen make-up op heb vraagt iedereen opeens of ik doodziek ben. Ik zie er echt horrorlijk uit zonder make-up.

Make-up!! :relieved:

Mee eens.

Ik zou ook écht niet zonder make-up kunnen.
Misschien is het omdat je eraan gewend bent ofzo om het te dragen, maar ik voel me zo naakt als ik geen make-up draag.
Alsof je niet compleet bent zegmaar xD
En verder vind ik mezelf ook echt lelijk zonder make-up

ik denk dat ik het hier mee eens bent. ^^

Toen mijn oog ontstoken was heb ik gewoon make up gebruikt, en dat weggesmeten toen het over was.

jawel hoor, het zijn je ogen maar, doe je toch gewoon wat foundation op en wat blush ofzo :grin: zie je er ook weer gezond uit

Hahah dat zou ik dus ook doen… ik voel me zo onzeker als ik geen mascara op heb :astonished:

gelijk naar de aphoteek rennen, oogdruppels kopen en mascara blyven gebruiken , daarna wel weggooigen maar je moet gewoon 3 x per dag oogdruppels indoen , word het echt snel weer goed , korter dan 5 dagen !

Haha, mijn vriendin had dat ook. Ik moest er echt aan wennen toen ik haar zo zag, maar uiteindelijk vond ik haar zonder veel mooier.

Succes vanavond op je parté.

Stel je niet zo aan, serieus.

Hoezo stel je niet zo aan ??
dat vind ik echt een kutreactie sorry :tipping_hand_man:
Ik zit ook niet zo lekker in mijn vel als ik geen make-up op heb.
dat heb jij dan weer met iets anders, bijv je fav underpants of whatever ^^

ik ga zo vaak naar buiten zonder make-up op :slight_smile:
dus ik zou er geen problemen mee hebben,maar dat verschilt naturlijk per persoon.

tsjaa, ik denk dat ik dan een aparte mascara zou kopen voor die periode, & wat meer oogschaduw bv dan normaal opdoen.

maaarja, ik zou het echt wel overleven :grin: