geen maagd meer maar vriendje wel maagd

ik heb nu een tijdje een vriendje. Hij is nog maagd en heeft alleen nog maar gezoend. Ik heb eigenlijk alles al wel gedaan en 4x seks gehad (met mijn ex), dus niet heel vaak. mijn vriendje is ook een paar maanden jonger dan ik. Maar bij de keren dat ik seks had, had mijn ex vriend de leiding (hij had meer ervaring). Alleen ik vind het best eng om het met mijn nieuwe vriendje te doen. Want hij heeft natuurlijk geen ervaring. Ik heb zelf dus ook niet veel ervaring.
Dus hoe kan ik dit het beste aanpakken als het er van komt?

bedankt!

Juist fijn toch? Kun je alles met hem ontdekken

Zo moet je het aanpakken: Praat er met elkaar over van hoe/wat jullie willen en van elkaar verwachten.
Ik had hetzelfde met mijn huidige vriend, maar dat is ook allemaal goed gekomen. Ik heb mijn vriend gezegd dat hij heel voorzichtig moest doen, omdat ik anders veel pijn zou hebben,… en dat zijn de dingen die je dan door jouw ervaring allemaal al weet, waardoor het voor hem ook al gemakkelijker en minder eng wordt. En als jullie het gaan doen moet je goed communiceren, de 1e keer/keren zullen niet geweldig zijn, maar dat is normaal. Gewoon plezier hebben! :grinning:

Ben je bang om de leiding te nemen of wil je dat liever niet?

Hij weet echt wel wat die moet doen hoor als het er op aan komt. En anders gewoon er met hem over praten en hem helpen.

De sleutel naar goede seks is praten. Praat over wat je fijn vind, praat met hem over wat hij fijn vind. En als de tijd daar is, gaat het allemaal vanzelf.

Als je eenmaal bezig bent, gaat het vanzelf. En of het nou goed gaat de eerste keer of niet, je doet het samen en samen komen jullie er wel uit. Praat er samen over en geniet er vooral van.

Ik had ook meer ervaring dan mijn vriend, maar bij ons ging alles gewoon vanzelf stapje voor stapje.