Geen lifestyle

Dat is een geniale zin. xD

Misschien zijn we raar op een positieve manier?

hahahaha

tja jammer voor jou dan.

Ik vind het echt op een grappige manier geschreven, misschien was dat niet je bedoeling, maargoed :angel:
Verder herken ik mezelf er ook best wel in, niet helemaal, maartoch in sommige delen…

Alsof ik iets over mezelf lees. xD
Ik ben ook zwáár mensenschuw enz. En ik klap helemaal dicht bij mensen die ik niet ken enz. Maargoed.
Alleen dat over mijn familie is niet echt zo…nja… ik kan totáál niet praten met mijn ouders, maargoed.
Wees blij dat je zo’n vriendje hebt, want dat heb ik niet xD

ik heb alles gelezen, maar weet niet wat ik moet zeggen sorryy
beschouw dit maar als een upp

Pfff… het valt me op dat al jouw antwoorden nogal ‘filosofisch’ en onduidelijk zijn…

Up voor dit topic, ben benieuwd naar meerdere reacties.

Mee eens!

Ik denk niet dat jij de enige bent die zich aan andere ergert, als jij laat merken dat jij je ergert dan gaan ze zich ook op jou ergeren.
Misschien zou je er eens met je ouders over moeten praten want ik vind dat je blij moet zijn dat je nog je beiden ouders hebt, en er zal vast wel een reden zijn dat je moeder zoals jij het zegt ‘‘ruzie met je zoekt’’, ik snap ook niet waarom je je schaamt voor je ouders maar dat komt misschien omdat ik niet beiden ouders heb.
Ik vond het echt heel irritant om te lezen hoe jij tegen dingen aankijkt maar ondanks dat wil ik je toch nog heel veel succes wensen met alles!

meis, ik denk dat heel veel mensen zo’n gevoel hebben. ik wil wel met je praten, als je daar behoefte aan hebt?
voor nu iig sterkte!