Geen leuk baantje

hee, ik werk dus bij de AH. ik werk er 3 maanden en ik vind het echt niet leuk. ik werk bij de kassa-afdeling en ben daar laat maar zeggen het hulpje die de kassameisjes moet helpen. maar ik ken daar echt niemand en als ik niemand ken dan ben ik heel verlegen en laat alles over me heen komen. die kassameisjes zijn niet aardig, arrogant en ze behandelen mij als voetveeg. ook de mensen bij de informatiebalie die samenwerken met de kassazooi, behandelen me echt als een mongool. en dan van die vrouwen van 40 die je dan bijv. niet even helpen als je een vraag hebt, maar je aan kijken alsof je hen het grootste onrecht hebt aangedaan. echt ik word er helemaal naar van en ik ga al eigenlijk vanaf de eerste dag niet met plezier naar mijn werk. hoe moet ik dit oplossen? ik sta echt op het punt om ontslag te nemen. help please? =(

Als er geen klik is tussen je collega’s kun je denk ik toch het beste ontslag nemen.

maar het idiote is dat mijn ouders persé willen dat ik een baantje heb, en zij hebben mij aan dat baantje geholpen. ik wou vanaf het begin al helemaal niet daar werken. maar ik kan nergens anders werk vinden… echt man dit zuigt want als ik dit aan ze voor leg, dan zeggen ze dat ik me niet aan moet stellen en mij er overheen moet zetten. maar dat kan ik gewoon niet want het zijn echt geen leuke mensen waarmee ik mee samenwerk :frowning_face:

gewoon goed zoeken, er zal vast nog wel werk zijn bij jou in de buurt.
misschien dan maar even oppas werk of krantenwijk (dan weet je sowieso dat je geen last hebt van onaardige collega’s), dan kun je ontslag nemen bij de AH, stel je je ouders niet teleur en kun je rustig verder zoeken naar een nieuw baantje

dan ga je daar toch weg, en zoek je zelf een baantje waar je je meer op je gemak gaat voelen. als je het zelf uitzoekt zal het zowiezo al beter zijn.
waar je ook kunt werken/soliciteren:

• bioscoop
  • tnt post
  • kledingwinkel
  • hema
  • ikea (als die in de buurt is)
  • restaurant
  • bar/cafe

genoeg opties dus.

ik zal het met ze bespreken. ik pas regelmatig op bij de buren, en in de vakantie (nu dus) moet ik vaker oppassen. dus misschien word dat mijn tijdelijke optie

Ik zou als ik jou was ontslag nemen. Hier word je tenslotte ook niet vrolijk van.

Je kunt miss een keer een stad ingaan waar je in/dichtbij woont, en dan goed letten of er ergens een vacature op het raam hangt. Zo ben ik aan mijn baantjes gekomen.

Ik ken het, als je geen klik met iemand hebt! Ik kan het met bijna iedereen vinden op het werk, behalve 1 leidinggevende! Iedere keer zeurt hij op mij, en ik ben afgelopen woensdagavond woedend op hem geworden, hij stond op het punt mij weg te sturen! heb het inmiddels wel met hem uitgepraat, maar ik ben bang dat ik hierdoor problemen krijg. Dus zit zelf ook al te denken aan een ander baantje, maar ik vind het ook zo staan alsof ik me laat wegjagen…
Ik heb het er wel naar mijn zin, behalve die ene avond, dus ik kan denk ik net zo goed een andere avond gaan werken.
Oh, dilemma dit…

hee madnezz, ik herken jou verhaal juist helemaal niet tenminste niet bij de kassa. ik heb zelf ik 3 ah filialen gewerkt bij verkoopafhandeling en daar heb ik het altijd naar mijn zin gehad. in het 2e filiaal heb ik de laatste paar maanden bij verkoop gewerkt en dan herken ik het weer wel. ik had daar ook geen leuke collega’s dus heb ik ontslag genomen. ik ben daarna naar een ander filiaal gegaan. en daar is het weer super leuk. ik sta zelf ook achter de informatiebalie probeer anders eens met je SM hierover te praten misschien kan je op een andere afdeling terecht. misschien is het werken op verkoop of verkoopklaar wel meer iets voor jou. ik snap wel dat het heel erg vervelend is om te werken met collega’s waar je geen klik mee hebt maar ik zou toch met je sm gaan praten of er op een andere afdeling plek is kan je toch bij de AH blijven. want AH is en blijft een goede werkgever

danku voor de tip… ik ga het met mijn ouders bespreken zodra ze terug zijn van hun activiteitjes. want ik zit nu weer met buikpijn achter de computer omdat ik morgen weer moet werken…

met sm bespreken… ook een optie. maar ik heb juist voor deze afdeling gekozen omdat ik chronische rugklachten heb, en niet te lang zwaar lichamelijk werk kan doen (vakken vullen kan opzich wel, maar niet lang). en als ik met bijv. mijn rug klachten zou krijgen, dan moest ik dat laten weten en dan zouden ze me adviseren om toch maar ontslag te nemen of ze zouden mij misschien ergens anders kunnen plaatsen…

zoek een andere en neem dan ontslag!
de blokker is superleuk! xD of nouja, bij mij werken er leuke mensen ^^

ah stom!
naja ik werk zelf bij de hema,
hier wat tips:
blokker, c1000, kruidvat,krantenwijk of bij een kweker met plantjes wat de meesten doen (bij mij in de buurt dan)
mijn vriendin doet de afwas bij een bejaardentehuis en verdient ook heel goed (:
ik zou het nog heel even aankijken, als je het dan niet meer leuk vind dan zou ik ontslag nemen

Ik zou proberen om een ander baantje te zoeken want het is natuurlijk niet leuk als je met tegenzin naar je werk gaat.