Geen kreuk/slag in je haar

Hoi,

Ik ga een braziliaanse haar behandeling doen. Een behandeling dat je haar compleet stijl maar. Maar dat betekend dat ik na die behandeling me haar niet mag vast zetten het moet 2 dagen los blijven want zodra je t vast zet komt er een slag/kreuk in en dat kan vooraltijd blijven. Alleen ik moet wel werken na die behandeling en bij mijn werk mag je geen los haar hebben :frowning_face:

Nu heb ik de vraag bestaat er een haarspeld/ elastiek die je haar niet vervormd ?

Even helemaal anders.
Waar doe je het? Voor hoeveel en hoe schadig is het nou precies voor je haren?

Mijn zus heeft het besteld via internet, Het is niet schadig dit want dit heet Brazilian Keratine. En keratine is heel goed voor je haar het haalt namelijk allle pluiz weg

Oh trouwens me zus heeft 4 liter voor 70 euro gekocht , 4 liter is genoeg voor 4 mensen met halflang haar

hmm sorry ik weet het niet, maar ik heb een vraag :stuck_out_tongue: zou het ook werken op kroes haar ?

Ja zeker! het haalt al je pluiz weg

wil je voor en erna resultaat neer zetten?
kun je niet ziek melden? Want als anders is je haar dadelijk misschien verspest.

Had je je eerder moeten bedenken…

Kan je het niet een andere keer doen? Want het is toch geen afspraak bij de kapper ofzo?

Wat had ik moeten bedenken? En t is toch nog eerder want hebt t niet gedaan hoor ;s?

Wacht dan met die behandeling?

Gewoon wachten tot n dag waarna je 2 dagen niet hoeft te werken. (Noem me een genie voor deze oplossing :'D)

Nee mn zus de vriendin gaat t voor me doen en die gaat eind deze week op vakantie. Ik kan niet 5 weekjes op haar gaan wachten :frowning_face:

Ik kan geen vrij vragen van werk want dat moet je 3 weken van te voren doen :frowning_face: En een andere x de behandeling heeft geen zin om het uittestellen want dan moet 5 weekjes wachten en ik moet zoiezo elke week werken hellaas

De situatie uitleggen aan je baas en vragen of je voor 1 keer je haar los mag houden?

Meld je ziek of gewoon met los haar werken

Het eerder doen?

Nee ik werk in de mac , en daar mag t niet want anders komt het haar in de eten enzo. Hij zou het echt niet goed vinden

Nee ik werk in de mac , en daar mag t niet want anders komt het haar in de eten enzo. Hij zou het echt niet goed vinden