geen knot meer indurven na opmerking

Hee meiden,

Iemand had gisteren een opmerking gemaakt over mijn huid (puistjes). Nu durf ik geen knot meer in te doen, omdat ik bang ben dat die het weer zal doen. Wat zouden jullie doen, want een knot staat me wel leuk…
x

Hoi!! Ik zou er gewoon schijt aan hebben. Dat jij last hebt van puistjes, dat vind ik een stomme reden om een flauwe opmerking te maken. Jij kan daar toch ook niks aan doen? Maar goed, als een knot je leuk staat zou ik hem gewoon in doen. Xxx

Gewoon in doen. Daarnaast heb je de opmerking al gehad - Wat kan er nog meer gebeuren? Nog een opmerking? So what, je weet al hoe die voelt & dat heb je ook overleefd.

Dit. Plus, je puistjes verdwijnen toch niet meteen als je geen knot in doet :stuck_out_tongue: ?
Gewoon doen wat jij leuk vind :slightly_smiling_face:

Dit ja. Je moet er gewoon boven staan. Doen alsof die opmerking je niks boeit.

Allereerst: wat een loser zeg. Sommige mensen hebben nou eenmaal geen perfecte huid en kunnen daar zelf ook niets aan doen. Als iemand daar opmerkingen over maakt is diegene nogal sneu. Die heeft trouwens ook vast niet een perfect gezicht.

Dus trek het je niet aan, doe lekker een knot in als je dat leuk bij jezelf vindt staan en hou je niet al te veel bezig met een paar puistjes op je gezicht, daar word je ook niet gelukkig van.

Gewoon schijt aan hebben! Als jij jezelf mooi vind met een knot. Dan ben je mooi met een knot. Boeiend wat andere zeggen, als jij het maar mooi vind

Sowieso moet je gewoon een knot in doen als jij dat wilt, maar mag ik vragen; wat hebben een knot en puistjes met elkaar te maken?

Jij kan er helemaal niks aan doen dat je last van puistjes hebt, en waarschijnlijk zie je het toch wel. Gewoon lekker een knot indoen en laat die iemand maar zeiken, waarschijnlijk is ze gewoon jaloers ofzo ;)x