Geen kinderen

Hee,
Omdat er al een topic is over of je wel kinderen wil,is dit een topic voor de mensen die geen kinderen willen. Ik ben er voor uit gekomen tegen mijn vriendinnen, maar die hebben weinig begrip. Zien nog wel gebeuren dat ik ongewenst zwanger word enzovoort. Hebben jullie ook zulke dingen?

Tja, je moet het zelf weten, vind ik. Lijkt me wel lastig als je een partner hebt die wel graag kinderen wilt of juist andersom.

geen ervaring, ik wil later graag kinderen :slightly_smiling_face:

Ik wil later ook geen kinderen, haha.

ik wil wel kinderen maar eigenlijk ook weer niet
de bevalling en het zwanger zijn lijkt me echt niet leuk…
maar als je een kind moet opvoeden lijkt me dan wel weer superleuk

Ieder zijn/haar keuze toch…

Ik wil ook geen kinderen. Wil graag carrière maken en vind niet dat dat gaat in combinatie met kinderen.

edit: daarnaast lijkt de bevalling me inderdaad ook gruwelijk

Dit heb ik precies ook.

Je snapt wat ermee bedoelt wordt -.-

Het kan inderdaad altijd nog wel veranderen…maar nu is dat mijn mening :slightly_smiling_face:

Ik ben van mening dat wij, mensen, moeten voortplanten. Dat is ons doel.

ik wil wel kinderen maar ik wil geen man xD

Heb zo´n hekel aan deze uitspraak. Serieus, dus mensen die geen kinderen willen, moeten maar zelfmoord plegen?

oneens, er zijn al heel veel mensen en je moet geen kinderen nemen als je het eigenlijk niet wilt want dan ga je ze misschien verwaarlozen oid.

Hier ben ik het niet mee eens. Waarom zouden wij móeten voortplanten? Er zijn genoeg motieven waarom iemand zich niet zou willen voortplanten.

En bovendien mensen die onvruchtbaar zijn, wat is hun doel dan? Wachten totdat ze doodgaan?

Stel je niet zo aan. Ze bedoelt het helemaal niet zo. Er staat toch dat zij dat vindt. Je vraagt hier om een mening respecteer die dan ook.

Ik stel me niet aan. Het is wel zo. Als dat ons enige doel is.

Ik wil geen EIGEN kinderen.
Ik wil adopteren.

Heb ik ook aan zitten denken. Hoef je al die ellende van de zwangerschap niet door te maken, en doe je iets goeds :slightly_smiling_face:

Het is helemaal niet raar om geen kinderen te willen, heel veel willen dat niet. Je moet het ook dan vooral niet doen als je man oid het wil, want dat gaat vaak dan mis. Ik kijk een programma snachts en dat gaat soms over moeders die geen kinderen wilden, ze verwaarlozen hen en besteden geen aandacht aan ze, en vermoorden ze soms zelfs