Geen keuze kunnen maken tussen tablets.

Mijn laptop is best wel naar de klote en daarom wil ik graag een tablet. Ik heb keuze uit twee tablets van Dell. Als ik mijn laptop bij Dell inlever krijg ik 150 euro korting dus daarom kies ik voor dit merk tenzij jullie het mij heel erg afraden;) En op dit moment is er hoge korting.

Het probleem is dat ik niet kan kiezen. Tablet 1 werkt met windows rt en het toetsenbord krijg je er ook bij. Tablet 2 werkt met windows 8 maar daar moet je nog een toetsenbord bij kopen van zo’n 200,-. Dat betekend dus dat tablet 1 584,- kost exclusief 150,- korting en tablet 2 ongeveer 700,- gaat kosten. Ook krijg je bij tablet 1 een office 2013 erbij.
En ik weet niet of ik 32 of 64 GB moet gebruiken.

Dit zijn de tablets:

Wat raden jullie mij aan?

Up. Ik moet het vandaag wel weten, anders heb ik geen korting meer.

Dit zijn de functies die windows RT niet heeft. Maar zou ik die dan wel kunnen installeren of iets dergelijks?

• Windows Media Player
    • Windows Media Center
    • Het maken van een Thuisgroep (u kunt deelnemen aan een bestaande thuisgroep, maar geen nieuwe maken)
    • De mogelijkheid om vanaf een andere pc via Extern bureaublad verbinding te maken met uw Windows RT-pc
    • Domein toevoegen
      In Windows RT kunt u apps rechtstreeks vanuit de Windows Store installeren, maar u kunt geen bureaubladprogramma’s installeren die u gebruikt met eerdere versies van Windows.
      U kunt alleen printers, muizen, toetsenborden en andere apparaten installeren die zijn voorzien van het logo Designed for Windows RT.

als je bij tablet 1 alles al krijgt + korting zou ik die maar nemen.
maar waar wil je je tablet voor gaan gebruiken?
als vervanging voor je laptop zou ik denk ik voor 64 gaan. heb je meteen genoeg.

Ik gebruik hem voor thuis en school.