Wat vinden jullie er van dat jongens een ban krijgen als ze hier op Girlscene posten?
Het is natuurlijk een meidensite, maar vinden jullie dat je iemand kan verbieden op een site te posten om iets waar diegene niets aan kan doen? (Zoals geslacht.)
Ik bedoel, stel nu dat je een jongen bent die van meisjes dingen houd. Daar is geen forum voor…
(Het gaat me trouwens om jullie mening, niet om of het nu echt mag of niet.)
Edit: Dit is trouwens de officiële regel. Ik vind het net lijken alsof ze het liever niet hebben maar het wel mag. Toch krijgen jongens een ban als ze het wel doen.
Jongens op Girlscene
In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?!