Geen jongens

Wat vinden jullie er van dat jongens een ban krijgen als ze hier op Girlscene posten?

Het is natuurlijk een meidensite, maar vinden jullie dat je iemand kan verbieden op een site te posten om iets waar diegene niets aan kan doen? (Zoals geslacht.)

Ik bedoel, stel nu dat je een jongen bent die van meisjes dingen houd. Daar is geen forum voor…

(Het gaat me trouwens om jullie mening, niet om of het nu echt mag of niet.)

Edit: Dit is trouwens de officiële regel. Ik vind het net lijken alsof ze het liever niet hebben maar het wel mag. Toch krijgen jongens een ban als ze het wel doen.

Jongens op Girlscene

In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! :wink:

Mij maakt het echt geen cent uit.

raar, ze mogen toch best hun meningen enzo geven, want hier worden ook centrale dingen gevraagd of over gediscusseerd (aardbeving Japan, 2021 enz).

Ik vind het wel fijner als er geen jongens op zitten maar dan moeten ze ook niet de keuze stellen of je een jongen of meisje bent. Zo lijkt het dat elk geslacht welkom is.

haha ja idd ;p vraag dan ook niet naar geslacht.
maar ik vind het wel fijn.
vaak gaan jongens toch alleen maar de seks verhalen lezen ;p

Dat is zo omdat je door het inschrijven bij Girlscene, je inschrijft bij alle scenes en op andere scenes (Partyscene bijv.) mogen jongens wel posten.

Vind het inderdaad dan vreemd dat ze dan nog de keuze stellen als je, je aanmeldt :").
Snap het wel, vind eigenlijk dat er dan misschien een eigen forum voor moet zijn. Want, dit is de hemel als een jongen hulp nodig zou moeten hebben met in name vrouwen dingen.

1 jaar geleden waren er ook 3 jongens die heel vriendelijk meiden te hulp stonden maar ze kregen toch een ban. Vond ik eerlijk gezegt erg jammer.

Maakt mij niet uit of ze er zijn of niet, ken ze toch niet.

wat boeit het nou of ze ook reageren. Iedereen kan toch meelezen, of het nou een jongen of een meisje is. Volgens mij zijn veel mensen zich daar niet echt van bewust…

Het privéargument is nogal een drogreden gezien ze zelf al aangeven dat ze kunnen meelezen. Iedereen kan sowieso meelezen het is tenslotte Internet. Dus wat maakt het uit als ze dan ook reageren en wie weet wel met een fantastisch advies komen?

Oh ja, natuurlijk! Daar had ik niet aan gedacht.

Ik vind het niet erg, ze kunnen toch gewoon meelezen? Zelfs niet leden kunnen gewoon meelezen op het forum.

Hoeveel discussies worden er hier nog over geopend zeg? Ookal zeggen we met zijn allen dat het ons niet uit maakt komen Marjolein en de mods er toch alsnog mee dat ze notes krijgen over ontevreden meisjes. Heb ik al zo vaak gezien

Kom niet stoer doen.

Cum gefte?

ok.

Nou sorry hoor. Volgens de zoekmachine is hier geen serieuze discussie over. Ik wil ook niet per se dat het veranderd. (Als ik me er echt heel erg aan zou storen zou ik gewoon naar een ander forum gaan.) Ik vraag me gewoon af of er echt zo veel meisjes zijn die zich er aan storen dat hier jongens komen.

Als je het een slecht topic vindt reageer je toch gewoon niet? :’)

^Die serieuze discussies zijn er niet omdat de topics erover verwijderd/gesloten worden nadat de admin zegt dat het niet mag. Heb ik gezegd dat ik het een slecht topic vind? Nee. Maar het verandert toch niets.

Ik zou het erg raar vinden als je niet over de forumregels zou mogen discussiëren. Zeker als er niet eens duidelijk staat dat het niet mag.

Maar goed, we zullen wel zien. Tot het gesloten wordt lees ik graag jullie meningen. (Ik hoop dat de mensen die het wel erg vinden dat jongens hier reageren het ook nog durven te zeggen.)