geen internet leven

Je hoeft niet perse een meeloper te zijn om hyves te hebben bijv. Je kan het ook hebben omdat je contact met sommige mensen wilt houden =)

Maar ik heb eigenlijk wel een beetje spijt van dat ik facebook heb aangemaakt, doe er helemaal niks mee. Kon het net zo goed niet hebben.

Facebook msn twitter meer niet, en op de bb kan ook whatsapp.

Zoals iemand (naam vergeten) zei: Als je een gesprek hebt met de meeste mensen, zitten ze vaak half op hun mobiel te kijken.
Ik heb ook geen behoefte om mijn privé leven op internet te zetten. En niet lullig bedoelt voor de mensen met twitter, maar de meeste mensen die ik ken tweeten meestal dingen zoals: het regent, ik ga zo weg, het was leuk, etc. Ik snap niet wat iedereen daar interessant aan vindt.
Ik heb zelf wel Facebook en hyves. Ik doe er niks mee, behalve als er iets belangrijks is dat ik tegen iemand moet zeggen en ik heb zijn/haar email of telefoonnummer niet. Dus eigenlijk is het wel handig, maar het wordt triest als je er 24/7 achter zit.

Ik heb facebook en twitter wel, maar met beide doe ik bijna niets. Msn zit ik nog wel best vaak op, maar eigenlijk sms ik meestal gewoon veel… Dan leest alleen de persoon die je nodig hebt het, om nou naar iemand te tweeten zodat lekker iedereen mee kan lezen, nee dankje, en op facebook zitten veel van mijn vrienden helaas niet vaak.

Ik heb alles. :’)

Ik heb facebook en hyves verwijderd.

Ik vindT, als ik dat vandaag nog een keer zie, ga ik huilen.

Sweet baby Jesus, jullie zijn niet zo goed bezig.

Ik werd van letterlijk alle kanten overgehaald Facebook aan te maken, dat deed ik ook (veel later dan de rest). Resultaat: Ik zit er max. 1 keer per 2 weken op. Onnodig die social media. Zorgt alleen maar voor minder face2face time.

Wel facebook, geen twitter.
Ik snap gewoon niet wat zo leuk is aan twitter :’)

Ik heb facebook,hyves,msn,twitter.

Goh, doe moeilijk. Maar 1 letter hoor.

Heb jij een Girlscene account gemaakt om te lopen zeiken? In elk topic heb je wel commentaar. Iemand verbeteren is best, maar doe het dan op een normale manier.
On-topic: Ik heb alleen facebook, maar ik zit er zelden op. En ik kan er ZO niet tegen als je met vrienden bent en iedereen zit op zijn/haar mobiel :")

Ik vindt social media écht niks.
Snap niet waarom ik daaraan mijn tijd zal verdoen.

Ik heb wel facebook en whatsapp. Hyves gebruikte ik voordat ik facebook had, toen ik met facebook begon heb ik ook meteen mijn hyves verwijderd.

Oja, ik heb ook msn, maar dat gebruik ik niet echt. Maar mijn emailadres is gekoppeld aan msn, dus als ik alleen mijn msn wil verwijderen moet ik dat weer loskoppelen en ik heb geen idee hoe dat moet.

Ik vind het wel prima zou, maar ik zou er niet nog een vorm van social media bij willen.

Ik heb whatsapp, twitter en facebook, maar dat gebruik ik niet voor contact met klasgenoten maar voor contact met vrienden en familie die niet in de buurt of zelfs in het buitenland wonen. En twitter heb ik om artiesten en nieuwssites te volgen.

Ik heb twitter, facebook, hyves, netlog maar ik gebruik eigenlijk alleen twitter

oh en skype en msn gebruik ik ook veel

heb ze allemaal verwijderd.

dit.
en ik doe al helemaal niet mee aan die mobieltjeshype met whatsapp & ping…