geen internet leven

Ik heb de laatste tijd minder contact met mijn vriendinnen omdat ze allemaal een twitter of facebook hebben.
Ik heb er geen en voel me dus ook vaak buiten gesloten.
Vooral met de ping en de BB’s zowat iedereen uit mijn klas heeft er een en ik heb net een Galaxy s2 gekocht en ik zit nu te twijfelen of dat wel een goed idee was.
Zijn er meer mensen zonder al dat twitter en facebook want ik vindt die dingen echt helemaal niks.

Jep hier één! :wave:

Ik heb wel facebook, vooral omdat het handig is en vaak ook gewoon leuk. Twitter en hyves heb ik verwijderd. Ik weet dat vriendinnen er op zitten, maar ik vind 1 site genoeg.

ik heb ook helemaal niks

Op een bb heb je toch ook gewoon whats app?
Kun je toch met iedereen whats app gebruiken ipv ping? Tenminste dat doe ik.

idd whatsapp dat kan ook op BB

Ik heb twitter, that’s it.

No facebook, ping, bb, whatsapp.

Ik heb twitter, facebook en whatsapp :"D

ik heb facebook, twitter, en hyves, maar ik gebruik eigenlijk alleen facebook echt.

Ik hou ook niet van facebook en twitter. Sowieso hou ik niet van die social media.

ik heb whatsapp en hyves. maar op hyves zitten ik + de rest van de wereld nooit meer :’)

ik heb facebook en ik sms, daar houd het voor mij al op hoor. (: bovendien hoor ik steeds meer slechte dingen over blackberry’s, dus binnenkort heeft iedereen weer een andere telefoon!

ik heb allesssss, maja ik ga zoiezo met bijna niemand om omdat iedereen altijd te druk is om met mij bezig te zijn… -.- dus via social media krijg ik nog een klein beetje aandacht van ‘vrienden’ ;'D

Hyves heb ik allang verwijderd, want nu zit iedereen toch op facebook en dit vind ik ook veel leuker. Het is handig communiceren, want op MSN zit ik bijna nooit meer. En zo kan ik ook contact houden met familie uit een ander land. :slightly_smiling_face: Twitter heb ik 3 jaar gehad maar een paar weken geleden verwijderd.

ik dacht even dat ik een social freak was want me vriendinnen zeggen dat ik nergens bereikbaar ben.
Ik hou er niet zo van om mijn persoonlijke leven en foto’s zo op internet te zetten :stuck_out_tongue:

Hyves gebruik ik allang niet meer, alleen facebook en twitter, en ping & whatsapp. Best veel eigelijk… hehe

Ik heb hyves, twitter en MSN. Ik kijk er nog wel regelmatig op om op de hoogte te blijven van wat anderen doen. Maar zelf vind ik het niet echt nodig.
Maarja dan ben ik weer zo’n meelopertje. Ik maak het wel aan zodat ik ‘erbij hoor’ maar uiteindelijk doe ik er bijna niks mee.

Ik heb wel hyves en facebook. Maar op hyves zit ik nooit, was vroeger wel actief maar nu niet meer. Op facebook ook niet ik heb nog nooit een status geupdate :’)
En aan twitter doe ik al helemaal niet, vindt het wel leuk om ze te lezen van bepaalde mensen (adam young… xD)
En MSN had ik van groep 7 tot de eerste klas, daarna niet meer. Was eigenlijk omdat het opnieuw geinstalleerd moest worden en ik had ook geen zin om iedereen weer toe te voegen.

Ik heb Facebook en hyves. Hyves gebruik ik echt nooit meer. Maar uit mijn vriendengroep mis ik wel vaak dingen van twitter. Dat is soms opzich jammer, maar ik ga echt hele grote problemen thuis krijgen als ik twitter aan maak, en daar heb ik geen zin in. Dus waarom zou ik dan?

ik had hetzelfde! iedereen had een BB (toen het net in was) en toen we gingen
chillen ging mijn hele vriendinnengroep (stuk of 6 meisjes) op hun BB lopen
pingen tewel ze 10 cm van elkaar vandaan stonden. Ik had op dat moment
een iphone en geloof me ik ben blij dat ik niet bij hun hoor want dat vind ik
echt te overdreven…

hun hadden ook allemaal twitter en ik had ook een twitter acoount aangemaakt,
gewoon handig als je snel wilt afspreken en je kunt er echt hard om
lachen als mensen hele discussies/ruzies met elkaar
hebben omg :crazy_face: dat is de enige reden waarom ik op twitter zit XD