Geen internet, hoe toch aan Wi-Fi komen?

Hey allemaal,
Ik heb nergens een Wi-Fi/algemeen topic kunnen vinden so… als jullie die wel weten link hem maar even dan sluit dit topic,
maar goed, ik ga verhuizen en daardoor moet er dus nog een tv, internet en vaste telefoon worden ingesteld, die levertijd duurt 4 weken, en dat betekend dus dat ik zonder internet (Wi-Fi) met mijn laptop zit, ik heb wel 3G op mijn mobiel maar ik zit dus net in een huis waar een ‘‘gat’’ is , dus de 3G bagger is. (mensen die niet weten wat 3G is, dan heb je overal internet in Nederland, via mijn abbonement van T-Mobile) maar de T-Mobile service is daar slecht!
Dus weet iemand hoe ik toch Wi-Fi kan krijgen? Ik zou bij de buren kunnen vragen om code, maar dat zou betekenen dat ik daar altijd op kan… dus, iemand ideeën?
Liefs.

Je kan eens gaan informeren bij andere providers.

Succes

Ohja, het gaat niet om de wifi voor mijn mobiel, maar voor mijn laptop btw !

Misschien er toevallig in de buurt/straat onbeveiligd internet waar je op kan. :stuck_out_tongue:

Je kan inderdaad overal gaan proberen of er ergens onbeveiligd wifi netwerk is,
en anders kan je je buren vragen om de code en er een kleine vergoeding voor geven?

als je het van buren oid zou mogen gebruiken zouden ze na die 4 weken toch gewoon hun wachtwoord kunnen veranderen

kan dat ja ? oh ja ! volgens mij ook… thankyou ! nog niet eens aan gedacht :slightly_smiling_face: