Geen idee wat te zeggen

Oke ik heb echt dringend hulp nodig…

Bij jongens ben ik niet zo zeer verlegen, maar ik heb echt werkelijk geen idee wat ik moet zeggen. Over school beginnen is zo standaard enzo.

Waarover kan ik met een jongen praten zonder dat de jongen het een saai gesprek vindt???

Zaterdag komt namelijk een aardige jongen langs, en ik ben bang voor akward stiltes…

I need some help!

je kan beginnen over of hij sport doet en welke en dan praat je daar met hem over en heel belangrijk interesseer je in hem tijdens het gesprek. success .x

Ik weet niet of die jongen een prater is? Maar hij zal ook wel aantal dingen hebben om te zeggen. Als je eenmaal op een onderwerp begint, dan komt de volgende onderwerp er weer aan en zo gaat het de hele avond eigenlijk wel door. Je zult misschien op het laatst wel bij elkaar op je gemak zijn, beetje knuffelen en zoenen! Je gaat misschien wel diepere gesprekken houden. Je kunt eventueel de tv aan zetten, als je dan echt niet iets weet te zeggen dat kan je iets over dat programma zeggen bijvoorbeeld. Er zal altijd wel een gespreks onderwerp komen. Wees niet bang, het gaat vanzelf! x

Ik weet op het moment dat ik iets moet zeggen ook nooit iets.
De beste onderwerpen zijn denk ik wel sport, muziek, school, films en vakantie. Als jullie elkaar langer kennen zou je over wat persoonlijkere dingen praten.

Als hij niet echt een prater is kunnen jullie ook gaan zwemmen,cinema,bowlen,…
Als je het echt thuis wil doen kan je ook een film kijken en daarna wat napraten,of koken.

Als hij een prater is dan kun je beginnen over je hobby’s,vakanties.
Kledij en make-up,gewoon niet.
Het is wel belangrijk dat het gesprek van 2 kanten komt,niet dat jij continu zit te kletsen.
Veel succes!