Geen idee wat ik moet

Heey…
Nou ik heb een probleem.
Ik had een jongen leren kennen.
We vonden elkaar leuk en toen hadden we wat.
Alleen dat hield niet lang stand.
Omdat zijn thuissituatie niet heel er goed is.
Voelde hij zich er heel erg rot over.
En hij had jammer genoeg niet het vertrouwen om zijn verhaal aan mij kwijt te kunnen.
Dus zo is het uit gegaan.
Alleen ik voel nog steeds wat voor hem
maar dat is niet leuk.
Want hij behandeld me als een stukvuil.
Hij maakt me belachelijk en alles.
En dat doet best pijn. En hij flirt ook de hele tijd me andere meiden.
En hij weet dat ik hem nog leuk vindt alleen hij doet er nix mee.
Hij laat me alleen kutter voelen door te zeggen dat een ander meisje leuk vindt.
Nou had ik gehoord van een vriendin dat me kansen had gegeven.
(Dat helemaal niet zo want in mijn ogen heeft hij geen ene fuck aan gedaan)
Dus we hadden ruzie daar over msn daar over en toen werd die het zat en heeft mij geblokt.
Kijk het is nu beter zo maar ik mis hem best wel
Ik sms hem maar hij antwoord niet
en dat is best kut.
Ik wil gwn vrienden blijven want hij betekent nog wel wat voor me.
Maar jah wat moet ik nu doen moet wachten met weer contact opnemen of wat anders
Want ik mis hem! :frowning_face:

move on.

Vergeet hem.

Hem vergeten, hoe moeilijk het misschien ook wordt…

lastig meid!
soms kan iemand heel veel voor je betekenen en als diegene dan zo tegen jou doet is dat echt niet leuk.
misschien vind hij je wel leuk maar heeft hij het zich in zijn hoofd gehaald jou maar van zich af te duwen zodat jij niet zijn problemen erbij krijgt. Omdat te doen gaat hij je kwetsen…
maar je moet er ook rekening mee houden dat hij je misschien gewoon echt niet meer leuk vindt…
in beiden gevallen zou ik doorgaan met je leven, ga leuke dingen doen en nieuwe jongens ontmoeten. en na een tijdje, maand/twee maanden, weer met hem praten, vraag hoe het met hem is etc.

je kunt beter even een tijdje niet met hem omgaan, even afleiding zoeken en na een tijdje miss een vriendschap op te bouwen.