Geen idee wat ik moet met hem.

Heee ,

Er is een jongen, ik noem hem maar S. Hij was bij een vriend van mij op bezoek, R. Hij is super leuk en lief en ik ken hem nu een week. Hij zei dat hij mij wel een lief leuk en mooi meisje vind, maar niet wist of hij mij leuk vind omdat we elkaar nog maar zo kort kennen. Hij kijkt me altijd heel lang en diep aan en ik verdrink dan echt letterlijk in zijn ogen. Laatst vertelde een goeie vriend van mij dat hij dat ook bij een ander meisje deed, Y. S zegt dat hij het zelfde voelt voor Y als voor mij. Laatst waren we met een grotere groep. Y stond voor hem en ik naast Y. Hij keek naar Y en keek haar heel even in de ogen zoals bij mij. Toen keek hij meteen schrikkend naar mij en ik keek weg. Gisteren was ik aan het sms’en met het zusje van R. En toen ging S met mijn sms’en via dat zusje. Via twitter en sms deden R en S heel raar. Ik weet niet of dat wel echt S was, maar ik weet niet wat ik nu moet!

Vergeet R en pak S?
Sorry slechte advies kan geen advies geven beschouw het als een upje!

Hoe oud zijn jullie?

Next…

Ik geloof dat ik het niet helemaal snap, upje dan maar.

Vraag hem gewoon wat hij wilt en of hij jou leuk vind of niet anders kom je niet verder hiermee

Ik snap er NIKS van hahah.
Maar voor zulke problemen is een algemeen topic gemaakt.

Snap nooit iets van dat a vind b leuk gedoe.

Maar als ik het goed snap vind jij s leuk en dacht dat hij jou ook leuk vond omdat hij je zo aankeek maar, hij is je vriendje niet, en blikken zeggen veel, blijkbaar zijn blik niet.

Debiel antwoord, i now, snap mezelf ook niet.

hahaha dat vind ik knap.

ontopic: ik snap er niet veel van. Je kan S ook gewoon vragen of hij iemand leuk vindt? Of aan S vragen wat hij van Y vindt? Of S zeggen dat je hem leuk vindt? Of aan R vragen wat S van jou vindt? Of S vragen of hij eens met je wil afspreken? Of ABCDEFGetc.

er is gister een algemeen “vage jongens” topic geopend, maak daar aub gebruik van. no offense, hoor.

er is gister een algemeen “vage jongens” topic geopend, maak daar aub gebruik van. no offense, hoor.

hha sorry, dat wist ik niet. Laat maar, niemand snapt het waarschijnlijk haha. ben niet zo goed hier in. hoe sluit je hem?

Ik word echt gek van al die topics met “namen” als R en S en whatever.
Het leest zo ontzettend irritant!
That’s all I’ve got to say :’)

Als hij tegen een ander hetzelfde doet, ben jij dus niet speciaal.
niet mee doorgaan, stop ermee. nu.