geen idee wat ik moet doen, please help?

Hoi!
ik ga een lang verhaal redelijk kort proberen te houden dus hier komt het.

ik ben vorige week met school naar Duitsland gegaan voor een uitwisseling. ik trok die week veel op met mijn duitse jongen zeg maar (waar ik bij in het gezin kwam) en met zijn vrienden (die ook meededen aan die uitwisseling) nu ben ik helemaal gevallen voor een vriend van hem. laten we hem X noemen. ik was 4 dagen in Duitsland en de laatste avond hadden we allemaal wat gedronken. X was er ook. Ik was aan het flirten, je kent het wel. het ging best goed zeg ik zelf alleen wilde ik best met hem zoenen. het gebeurde gewoon niet en daar baal ik best van. ik had me voorgenomen dat ik die week gewoon met hem MOEST zoenen. de dag erna (de dag waarop we weer weg zouden gaan) gingen we 's ochtends nog naar de bios. daar was het allemaal erg ongemakkelijk (ik had die avond ervoor zeg maar ook lopen roepen dat ik naar hem toe wilde enzo xD) uiteindelijk voordat we zouden vertrekken had ik nog wel zijn e-mail adres gevraagd en gekregen. ik heb hem al een mailtje gestuurd maar nog niks teruggehad. Ook heb ik hem toegevoegd op facebook, waarop ik ook een bericht had gestuurd. maar weer niks terug. nu is het zo, in juni komen ze nog een keer hierheen. en dan wil ik wel met hem zoenen! ik weet het, het klinkt heel erg maar hij heeft gewoon wat. nu is mijn probleem. hoe moet ik dat aanpakken?! ik zie hem waarschijnlijk na die keer in juni nooit meer :frowning_face: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in juni meer met hem omga enzo?
plz help me want ik heb al een week zo’n kutgevoel in me buik. weet niet of jullie dat kennen. echt zo’n hol gevoel dat je ook heb als je afscheid moet nemen (wat trouwens ook echt verrekte kut was! :frowning_face: )

xxx

je bent beetje wanhopig bezig, laat hem even joh!

Heb je er al bij stilgestaan dat hij jou misschien niet wil zoenen?

ja maar hij flirtte zeg maar terug die avond

Leuke profielfoto.

Misschien moet je eerlijk zeggen dat je hem leuk vindt?

Op welke manier? Trouwens, drank is over het algemeen een enthousiast-maker dus ik zou je niet teveel fixeren op die ene avond.
Wacht gewoon eerst rustig af of hij nog reageert op die facebookuitnodiging enzo.

weetje dat het afscheid nemen in juni nog kutter is als je met hem gezoend hebt.

Erh. Het is pas maart. Misschien moet je gewoon even wachten tot juni aanbreekt en je dan erover druk maken?

Wacht gewoon af hoe jullie contact in die tijd ertussen zal verlopen.

hahaha meis, je hebt nog ruim 2,5 maand voordat t juni is!

Het duurt nog wel even.
En waarom (in hemelsnaam) maak je je zo druk om 1 zoen???

als er echt die klik is tussen jullie, zal het in Juni vast wel lopen allemaal
dan is het dan vast weer gezellig en kan je dan denken aan het flirten

als hij het vorige week echt zo tof ook met jou vond, zal hij vast wel reageren op je berichtje of je een mailtje sturen. als hij dat niet doet ben jij (hoe lullig het dan misschien ook overkomt) niet echt een prioriteit voor hem lijkt mij

als ik jou was zou ik het nu even afwachten! of tot een berichtje terug, of tot juni.
niet weer wat gaan sturen want je hebt genoeg van je laten horen toch :slightly_smiling_face:

Ben je zoo wanhopig aan het zoeken om met iemand te zoenen! :metal:

nee niet wanhopig. thnx voor je reacties maar het hoeft nu niet meer! hij had gereageerd op facebook en we hebben heel gesprek gehad. hij wil volgend weekend komen :grinning::smiley:

Nice :slightly_smiling_face:
Succes!

GO GIRL! goedzoo, dat hij komt! :slightly_smiling_face:

:slightly_smiling_face:

Dat is nou een leuk topicje om zo even te lezen, hou je ons wel ff op de hoogte he :wink: