Geen hyves

Ben ik nou echt de enige die hyves onzin vindt en het dus niet heeft :’)?

nee je bent niet de enige :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook niet.

Ik ook niet.

Mijn oma heeft ook geen hyves :laughing:

hier nog een

dus je opa wel?? :stuck_out_tongue:

ik heb 't meer dan 2 jaar gehad
maar ik ben toch wel blij dat het weg is (:
mensen spraken je echt op alles wat je krabbelde en gekrabbeld kreeg enzo aan.

Daarom verwijder ik dus al mijn krabbels ;p
Ik vind hyves best wel handig, je kan iedereen opzoeken naar wie je nieuwsgierig bent. Ik heb ook zo weinig mogelijk informatie op mijn profiel staan, want niet iedereen hoeft alles te weten.

k heb het mar daar bij houd het op , zit meer op andere profiel sites waar echt alleen ik en een groepje vrienden zitten ,
het is meer prive , iedereeen heeft hyves en kan je dus controleren

Haha ja, die wel :stuck_out_tongue:

ik vind hyves grooo-ooo-oooo-oo-vy! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand geen hyves heeft/er nooit op zit. Echt niet gewoon XD

Ik was eerst ook best anti-Hyves, lol xD Maar toen ging ik kijken en nu vind ik het stiekem best leuk, hoewel het wel super nutteloos is. Maarja.

ik heb wel hyves maar verwijder meestal wel me krabbels

Ik ben een verstokt Anti Hyver, so I join your team :slightly_smiling_face:!

.

nee ik heb ook geen hyves. vind het idee eigenlijk niets dat iedereen je op kan zoeken / je aanstande werkgever je kan bekijken enz. ja ik weet dat je iets met je profiel kan doen zodat alleen vrienden je kunnen zien maar toch…

Het is wel handig als je iemand tijdens het uitgaan hebt ontmoet en dan kan je hem opzoeken

Ik heb het, maar gebruik het nooit. Vergeet vaak ook nog te reageren op de [weinige] krabbels die ik krijg xD