Geen hoop willen geven, help

Vorige week was ik uitgeweest en eind van de avond met iemand gedanst en uiteindelijk gezoend en mn nummer gegeven. Daarna hebben we best veel smst en gemsnt. Was allemaal heel leuk en leek te klikken. Vandaag hadden we een date, we gingen schaatsen en zijn daarna nog even naar de mac geweest. Alleen nu denk ik niet dat het m’n typ is en ik voel ook niks zegmaar er is niet echt een klik. Toen ik naar huis ging wilde hij me zoenen maar ik wilde dat niet dus gaf ik hem 3 zoenen (net als met verjaardag) en toen ik de bus wilde in stappen bijna probeerde hij het nog een keer…
Hij wilde ookal gelijk een vervolgdate afspreken maar dat heb ik nog een beetje afgehouden.
Hij vind mij heel leuk, dat heeftie ook gezegt en hij zei ook datie me mooi vond etc.
Het probleem is nu dat ik net uit een relatie kom en niet gelijk weer een relatie wil en ik denk dat hij dat wel wil. Ik weet niet hoe ik hem dit moet vertellen/beetje moet minderen zegmaar…
Help me please, iemand advies?
Thanks voor het lezen in ieder geval xD

Upje…

Het beste is als je het hem gewoon vertelt. Gewoon ongeveer zeggen wat je hier zegt. Dat je niet het idee hebt dat er een klik is, dat je eigenlijk geen zin hebt in een relatie.

EDIT: Laten minderen werkt niet, geloof me (:

Zeg dat je nog niet klaar bent voor een nieuwe relatie en het nog even rustig aan wilt doen…?

Nou precies zoals je hierin uitlegde. Dat je net uit een relatie komt en nu eigenlijk niks voelt voor een nieuwe. Succes ermee :wink:

Thanks meiden.
Nog meer advies is welkom (:

gewoon zeggen, hij zal blij zijn dat je zo eerlijk tegen hem bent (:

zoals de rest ook al zegt, gewoon zeggen!
als je niet duidelijk tegen hem bent geef je juist hoop,
omdat je niet duidelijk aangeeft wat jij wil :wink:

Komt me bekend voor dit. Ik kwam ook net uit een relatie en vond de aandacht van die jongen wel leuk eigenlijk. Totdat hij er best wel serieus op in wilde gaan en toen merkte ik heel erg aan mezelf dat ik het toch eigenlijk niets vond en hem eigenlijk helemaal niet zo leuk vond. Ik zou het gewoon eerlijk tegen hem zeggen want zo werkt het anders ook niet natuurlijk.

wat is je grootste probleem: dat je hem niet leuk vindt of dat je net uit een relatie komt en daarom nog niet aan een nieuwe toe bent? Want als jij tegen hem zegt ik wil het rustig aan doen omdat ik net uit een relatie komt denkt hij van, oh ik moet gewoon wachten op haar. Dus je moet gewoon tegen hem zeggen sorry maar ik voel het toch niet bij je.

Eerlijk zijn. Zeg hem gewoon dat je je eigenlijk nog niet klaar voelt om weer te daten. Zeg hem niet dat je 'm leuk vindt want dan gaat ie op jou wachten tot je er wel klaar voor bent. Hij gaat wrs wat boos reageren omdat je 'm dat gevoel wel gaf maar wees gewoon eerlijk, dat is 't beste.

Ik zou hem eerlijk zeggen hoe je je voelt.
Ik heb sinds kort zelf gemerkt dat eerlijk zijn het beste is tegen mannen/jongens.
Vertel hem dat je 't niet te snel wilt laten verlopen, vanwege je vorige relatie. Jij kan hem zo de kans bieden jou dat geduld te geven en andersom.
Kortom, zeg het hem. Als hij je echt zo leuk vindt, wacht hij tot jij er klaar voor bent. :wink:
Ik kan 't weten.