Geen hoogte van jongen krijgen.

Ik heb een FWB (friend with benefit) en we zijn al een jaar bezig. (met een tussenstop van 3 maanden, omdat meneer het niet meer zag zitten, maar kwam daarna ineens bij me terug omdat hij me mistte.) Als we samen zijn, zijn we net een stel en hebben het heel fijn samen. Het gaat ook eigelijk gewoon goed tussen ons.
Maar het gebeurd best wel vaak dat als ik hem whatsapp dat ik helemaal niks terug krijg! Vaak is er niks aan de hand en als ik later nog een keer whatsapp krijg ik eigelijk altijd wel wat terug.
We zouden afgelopen dinsdag afspreken, maar dat ging niet door, want hij moest onverwachts werken. Hij is woensdag vrij, maar ik moest nog ff kijken of ik dan ook kan. Dus had gister gewhatsappt dat ik woensdag wel kan afspreken, maar kreeg dus weer niks terug.

Terwijl ik aan de andere kant wel de indruk krijg dat hij me wel leuk vind. Noemt me moppie of schat, komt altijd kroelen en lief doen. Toen we de laatste keer afgesproken hadden vroeg hij of ik een uurtje eerder wou komen dan normaal, zodat we langer de tijd hadden.

Ik was afgelopen dinsdag jarig, maar hij heeft me ook geen eens gefeliciteerd, terwijl hij wist dat ik jarig was. Word hier zoo onzeker van.

Wat moet ik nou doen… Van de week nog een keer whatsappen, met de vraag of hij woensdag nog kan afspreken, met het idee in m’n hoofd dat ik misschien weer niks terug krijg, of niks sturen en wachten totdat hij contact zoekt?

Volgens mij houd hij je aan het lijntje en gebruikt hij je voor de sex. Beetje lief doen zodat ze bij me blijft, maar toch geen relatie nemen omdat meneer toch vrijheid wilt.

zeg wat je dwars zit tegen hem. misschien begrijpt hij het wel, en voelt hij hetzelfde voor jou? zoniet, dan weet je gelijk dat ie je gebruikt heeft.

Ik denk niet dat hij iets met je wil. en je leuker vind dan just for seks. Maar dat lijkt me logisch want het is je seksbuddie. Moet jij weten, maar dan moet je niet verwachten dat hij verliefd op je wordt. Kroelen en lief doen hoort bij het voorspel geloof ik. Hij zal je ongetwijfeld aardig vinden en seksueel aantrekkelijk, maar niet verliefd op je zijn.

Ik zou hem gewoon met rust laten… Is moeilijk maar kijk maar is wanneer hij contact op neemt. Het moet wel vanuit twee kanten komen

Ik vind het zo dubbel. Aan de ene kant denk ik dat ik niks meer moet laten horen en hem maar naar mij moet laten komen.

Me gebruiken doet hij niet. Ik bedoel, ik wil zelf ook. Hij heeft me een maand of 9 geleden al een keer aan de kant gezet, omdat hij me niet aan het lijntje wilde houden. (ik had duidelijk gevoelens en hij niet, de echte gevoelens zijn nu weg overigens, vind m alleen wel heel leuk.) Dus hij is wel eerlijk.

misschien ben ik heel dom hoor haha maar wat betekent friends with benefit?

Een vriend waar je ook seks mee heb.

Nu, het lijkt me vrij duidelijk dat jij nog steeds meer wilt dan hij. Het feit dat je een topic aanmaakt omdat je je frustreert over het feit dat hij je niet terugwhatsappt en niet feliciteert voor je verjaardag wijst toch in die richting. Je kan zeggen wat je wil maar ik denk niet dat er je veel staat te winnen van deze situatie.

Om een kleine samenvatting te geven: jij vindt hem een goede vriend, vindt hem bovendien nog eens leuk en daarnaast heb je seks met hem. Nu, hoe hij het waarschijnlijk ziet is dat je vroeger een vriendin was waar hij geen seks mee had en je nu een vriendin bent waar hij wel seks mee heeft. En dat heeft er misschien voor gezorgd dat het seks gedeelte voor hem een grotere rol is gaan spelen dan het vrienden zijn. En dat frustreert je waarschijnlijk, maar dat had je ook kunnen voorzien toen je er aan begon he…

Ik vind het in het algemeen heel irritant als ik niet terug gewhatsappt word.

En ja, ik had het kunnen voor zien, dus dat hoeft niet nog een keer gezegt te worden…
Het gene dat mij frustreerd is dat ik gewoon geen hoogte van hem krijg.

Eum, voor mij lijkt hij duidelijk genoeg hoor… Op welke manier bedoel je dat je geen hoogte van hem krijgt?

Ja, omdat jij er buiten staat. :slightly_smiling_face:

Zijn manier van doen tegenover mij. Alles wat in de OP staat.

Of misschien omdat jij gewoon niet wil zien dat het voor hem misschien echt niets betekent? Kijk, ik begrijp het, jullie hebben miss dan een goede band maar ik denk echt niet dat hij echt een relatie zou willen anders was hij daar toch al met jou over begonnen?
Je kan het hem natuurlijk altijd vragen, dat zou misschien een goed idee zijn omdat ik het idee heb dat je je tijd aan het verspillen bent aan hem.
Ik bedoel, kijk naar de reacties… Als hij je echt zou zien zitten dan zou je wel hoogte van hem krijgen… Sorry.

Hij toont niet eens interesse in je, hij feliciteert je niet, niks.
Pas als jij laat zien dat je hem niet nodig hebt, komt hij bij je terug.
Ik zou er niet meer in trappen… Ik heb dit ook een tijdje gehad, en bleek dat ik veel meer wou als hem. Je kan er beter mee stoppen. Maar dat is je eigen keuze.

Sorry hoor maar je bent niet voor niets: FWB :’)
Dus dat hij geen relatie wil enzo kan je hem toch niet kwalijk nemen.
Wel is het stom dat hij zich niet als een ‘vriend’ gedraagt, maar gewoon als een of ander jongen met wie je alleen batst.
Praat erover en zeg dat hij zich niet ‘aardig’ gedraagt.

Ik moet het miss maar onder ogen gaan zien, dat het toch niks word en dat ik er maar mee moet stoppen of iig niks meer van me laten horen…

Goh ja… Dan heb je natuurlijk het risico dat hij op een moment dan weer geil is en opnieuw zijn best begint te doen enkel en alleen omdat hij seks wil… In jouw plaats zou ik er gewoon eens met hem over praten hoor. Kijken wat hij ervan denkt. Uitleggen dat je eigenlijk nog steeds wil dat het wat meer wordt en of hij niet van gedacht veranderd is. Als dat niet het geval is dan stop je er het best mee…

Misschien een hele lullige reactie, maar dit is toch wat ‘friends with benefits’ inhoudt?..

Dat staat toch ook in haar eerste zin? :slightly_smiling_face:

Dat risico is er ja. Maar als ik er zo over nadenk ben ik er wel een beetje klaar mee en jullie hebben eigelijk ook wel gelijk. :slightly_smiling_face:

Ik zou niet weten hoe ik erover moet beginnen, ben hier heel slecht in haha.