Geen honger meer..... door hem???

Hee,
Ik ben sinds een tijdje verliefd op een hele leuke jongen bij mij op school…
Alleen heb ik de laatste tijd eigenlijk ook nooit meer honger en wanneer ik iets eet voel ik me daarna vaak niet zo lekker. Ik had wel eens gelezen dat dat zou kunnen komen doordat je verliefd bent, is dat echt zo?

xx

Ik zelf geloof niet echt in het geen honger, knikkende knietjes, vlinders in de buik, etc gedoe wanneer je verliefd bent. Maar wie weet, bestaat het toch :’)

dat zou kunnen. maar ik geloof er inderdaad ook niet zo in.

Hahah, dat hoop ik, anders val ik binnenkort dood neer :stuck_out_tongue:

Ik zou toch maar een beetje blijven eten! Haha

Ja, dat doe ik ook wel xd
Alleen word ik er soms gewoon niet lekker van als ik WEL eet, omdat ik gewoon geen honger heb :3

wat eet je dan wel?
crackers?

Ja hoor. Dat kan toch gewoon? Ik val echt af van verliefdheid

Wat voel jij dan precies als je verliefd bent?

huh :flushed:

ik ben zelf ook verliefd en dan zit ik in de les en denk ik aah ik zie hem zo weer als ik langs dat ene lokaal loop en dat ben ik beetje zenuwachtig en heb ik echt geen honger meer de hele dag hahahah :cold_sweat:

Dat heb ik dus ook hahah, inmiddels weet ik precies wanneer ik hem tegenkom, maar natuurlijk verpest mn school dat door nieuwe roosters :frowning_face:
Ik merk vooral dat ik 's ochtends en 's avonds geen honger meer heb, vroeger had ik 's ochtends nog best wel honger, maar nu eigenlijk nooit echt meer, maar omdat het de belangrijkste maaltijd is, eet ik wel iets, maar daar wordt ik soms ook weer niet lekker van… Nogal ingewikkeld :3

@joellenina
Jaa ik weet ook wnr ik hem tegen kom, en als ik dan in de pauze hem opzoek ofzo ben ik echt zenuwachtig en misselijk hahaha.
Helaas weet ik niet of hij mij leuk vindt, ik wil het zo graag weten maar ik durf het niet te vragen… hopeloooos

Het wordt vooral erger als zo’n beetje iedereen zegt )die het weet dat ik hem leuk vind) ‘Hij vindt je leuk!’
Ik voel me soms ook zo hopeloos… -.-
Best raar idee dat je geen honger hebt doordat je iemand leuk vind xd

ahww ja idd,
alleen 1 vriendin van me weet dat ik hem leuk vind

Het is iig wel een goede reden! :slightly_smiling_face:

Bij mij weet zo’n beetje mijn hele klas en hijzelf het… :cold_sweat:
Emma: wat is een goede reden?:wink: