Geen hakken!

Hoihoi! Ik ben een meisje van 1 meter 73, opzich niet heel erg lang maar ook niet klein… Mijn vriendje is van dezelfde lengte, misschien net ietsje kleiner. Ik vind hakken meestal superleuk, mijn zus heeft altijd hele mooie en daar ben ik stiekem wel jaloers op, want ik voel me veeel te lang als ik hakken aan heb! Al helemaal als ik naast mn vriendje loop… Zijn er meer meisjes die liever geen hakken aan hebben? Ik heb heel veel sneakers, maar die zijn gauw weer zo lomp! Ik wil leuke laarsjes voor de herfst, maar zonder hakken! Iemand tips of ideeën? ^^

Ik weet niet wat jij leuk vind

Je kan ook hakken aandoen als je vriendje er niet is:) Ik wou dat ik jouw lengte had, dan zou ik alleen maar hakken aandoen. Dat is echt niet te lang voor hakken. 1.80 dat vind ik te lang:(

Ik ben even lang, maar vind hakken juist leuk.
Mijn vriendje vindt het echter ook minder leuk als ik ze aan heb, omdat ik dan even lang/net iets groter ben xD (hakken van 10-11 cm)

Doe gewoon aan wat je zelf leuk vindt.

Ik zou gewoon hakken aandoen als jij dat leuk vind.

Ja ik heb wel laarsjes gezien bij Sascha die ik leuk vind, ik kan alleen het plaatje niet uploaden… Zwarte veterlaarsjes, die je kunt omklappen aan de bovenkant

@ WAKExUPxCALL, ik wil wel iets aandoen wat ik zelf leuk vind, maar ik wil me er wel goed in voelen… Ik voel me ongemakkelijk en lomp als ik op hakken loop!

Ik loop graag op hakken maar net zo vaak op platte schoentjes.
Maar gewoon ballerina’s, minnetonka’s of van die neppe herenschoentjes?

Maar hoezo voel je je lomp in sneakers? Ik draag smalle sneakertjes en voel me alles behalve lomp.
Ik heb dan zelfs schoenmaat 41,5.
Ik draag nooit hakken omdat ik reumatische klachten heb. Ook in mijn enkels, knieeën en heupen.
Dus dat is niet te doen. Maar als ik het kon, zou ik het gewoon doen.
Ik ben 1.75 m en zou best wel eens hakken willen dragen.
Maar dan hoef je niet meteen hakken van 11 cm te doen hoor.
7 of 8 cm is toch ook super mooi!?
iig succes. (:

Ik heb lompe sneakers :stuck_out_tongue: DC, Nike enzo. Ik ben qua stijl nogal veranderd dus wil graag wat leuke, lieve platte schoentjes erbij! Minnetonka’s vind ik niet zo heel leuk, brogues heb ik al… Ballerina’s zijn te koud voor de winter natuurlijk!

probeer eens enkellaarsjes ofzo, en die hebben ze overal wel volgensmij (:

gewoon van die hele platte enkel laarsjes of hogere,
Ik heb ook enkel laarsjes gekocht bij de vanharen, weet niet of dat overal zit maar die zijn wel leuk! xd

waarom kwam die twee keer?! xd

ik… en ik heb net een discussie met mijn vriend gehad hij zegt dat het prachtig staat.
k voel me giigantisch… maar ja ik doe het soms aan… maar hij zegt dat ik eens ECHTE hakken moet kopen…

Ik voel me ook zo´n lompe reus, bah. Ik had van 5 cm aan, en dan ben ik 1.80, maar ik kan er echt niet tegen. Maar als je een meisje ben met een beetje meer zandloper figuur als ik, zal ik het echt doen, ik vind lange meiden over het algemeen heel mooi

Ik ben 180, en ik draag gewoon hakken. Mijn hoogste paar is 12 cm

Ik vind sneakers sowieso een beetje lomp/jongensachtig ogen(sorry, sneakerliefhebbers…) Zelf heb ik zwarte, suede overkneelaarzen. Ik vind deze zelf helemaal niet lomp en goed te combineren. Ik heb 2 paar uggs, maar daar moet je maar net van houden. Enkellaarsjes heb je ook zonder hak, maar met hak is eigenlijk wel een stuk mooier. En anders koop je toch gewoon mooie leren laarzen?

Misschien kan je een link sturen ? Want ik ben wel benieuwd namelijk (: