Geen hakken

Hoi dames,

Ik heb een vraagje. Met de kerst wil ik graag een jurkje aan alleen heb ik een probleempje. Ik ben langer dan mijn vriend(7 cm) dus als ik dan hakken aan doet is dit verschil wel erg groot.(staat niet zo mooi) Nu is mijn vraag; wat is een (netjes) alternatief. Zelf heb ik enkellaarsjes maar vind dat die erg lomp staan. Iemand wat tips?

Mijn jurkje lijkt hierop;
http://mkfashion.nl/549-large_default/zwart-jurkje-kralen-kettingen.jpg

Ballerina’s?

Ja daar zat ik ook aan te denken. Alleen dat is zo snel zo kinderlijk (vind ik) of niet?

Laarzen?

Misschien van die lak loafers?
Of veterschoentjes?

Van die lage veterschoentjes is misschien wel leuk inderdaad.

Misschien zoiets als dit?

Ballerina’s heb je in verschillende vormen en maten. Er zit vast wat tussen wat niet ‘kinderachtig’ is.

Anders misschien zoiets?

Dank jullie wel voor de reacties. :flushed:

Ja dit is erg leuk, alleen niet te zomers voor kerst?

Heb je misschien tips. Twijfel een beetje(heb er niet zo’n verstand van :cold_sweat:)

Erg leuke idee, dankje!!

Ik doe dan altijd gewoon mijn enkellaarsjes aan. Ik vind dat niet heel lomp ofzo hoor.

Wat voor jurkje heb je aan? Dan kunnen we een beetje inbeelden wat mooi staat!

Misschien zijn platte over the knee laarzen wel heel leuk en ik denk dat enkellaarsjes ook wel heel leuk zijn! De tips hierboven zijn ook leuk :slightly_smiling_face:

Wat voor soort enkellaarsjes?

Dit is mn jurkje(ongeveer);

http://mkfashion.nl/549-large_default/zwart-jurkje-kralen-kettingen.jpg

Wat voor ballerina’s/enkellaarsjes vind je hier mooi onder?

Bedankt voor jullie reacties. Zitten zeker erg leuke ideeën tussen :bowing_man:

ik zou voor laarzen gaan

Deze vind ik zelf niet zo mooi maar misschien wel ter inspiratie dat je iets nog met om je enkel ofzo of iets ander speciaals.

Sorry voor t formaat van het plaatje maar ben niet zo handig :flushed:

Ik vind dat enkellaarsjes wel leuk kunnen staan bij zo’n jurkje! Ballerina’s persoonlijk niet zo, dan zou ik eerder voor Oxford schoenen gaan.

Een herenschoentje? Of enkellaarzen :slight_smile: