Geen grap. Ik ben een heks.

oke,
sorry, ik geloof het niet echt? ben je niet in de war met googelen?
of wicca ofzo? (geenidee wat dat dan is, maar ik zag het een x op tv)

kan je niet een filmpje maken terwel je het doet?
Dan is er dus een kans dat je het gewoon bewerkt maargoed.

Edit: Stfoe ik helemaal nadenken wat ik ga zeggen. en dan kom ik kijken hoe het er staat zie ikdit allemaal. Vak jou.

vind het best dom dat je zoiets plaats alleen maar om te kijken hoe mensen reageren…

T_____T

is het nu een grapje?

maar ik denk dat er best mensen zijn die speciale dingen kunnen doen. of denken dat ze dat kunnen doen.

FLAUW… het had nog leuk geweest als je het had volgehouden.

je klonk best cool eigenlijk :pensive:

heel grappig

Sabrina the teenage witch XD

best veel reacties, vind je het gek? met als titel dat je een heks bent, trek je al veel lezers. en dan ook nog na je verhaal, tuurlijk veel reacties. mensen verklaren je voor gek. en ik vond je al raar, nu helemaal. waarom verzin je zo’n verhaal haha.

ik mis haar best wel
en nu moet aan saved by the bell denken
fuck

hahahahahah :’)

Ja ik was bang dat jullie dan dachten dat ik echt gestoord was, :grinning:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ja nu denk ik dus echt wel dat je gestoord bent :’]

Dus je zit hier het forum nóg voller te maken zo dat het nóg slomer word en mijn computer nóg sneller crasht? Leuk? Nee.

Ahahahahaahah toen ik de titel zag vond ik het al geniaal.
Toch is dit echt de meest zielige grap ever xD Maar wel grappig, dat verhaal ook xD

Jaa, maar ja, jij bent blijkbaar de enige die de humor ervan inziet!
Sorry dat ik het zeg maar sommige mensen zijn een beetje chagerijnig.
Ik vond het gewoon leuk om even een grapske uit te halen, dat was best een leuk idee, en nog niet echt vaker gedaan! :smirk:
Jammer dat niemand het geloofde, maar de arme zielen die het geloofde… :stuck_out_tongue:

Ik het eigenlijk best wel grappig :grinning_face_with_smiling_eyes: :rainbow_flag:

Dit is dan toch wel echt humor op het laagste niveau.