Geen grap. Ik ben een heks.

Wat ik nu ga vertellen is voor veel mensen een rede om af te haken, maar ik ben een heks. En dan bedoel ik niet dat ik bitchy ben of wat dan ook, maar echt een heks. en ik zal je gelijk vertellen we vliegen niet op bezems en we brouwen ook geen drankjes in grote ketels, maar ik ben wel een heks.

Ik kwam erachter toen ik bij mijn Oma was. Ik bladerde een fotoboek door en overal was lekker eten op de foto’s te zien. Ik zei voor de grap, zo oma, jij kon blijkbaar goed koken, en toen zei mijn oma “ja, haha, was dat maar zo, het is tijd dat je dit mag weten” en toen liep ze naar de studeerkamer, naar mijn opa om iets te vragen ofzo, en ik dacht echt huh, gaat ze een geheim receptenboek halen ofzo. Maar toen kwam ze dus terug om me te vertellen dat ik een heks was.

Ze was naar mijn opa gegaan om te vragen of ze het mij kon vertellen. Mijn oma van mijn moeders kant is een heks. Ze is gewoon goed ofzo maar ze kan gewoon een soort toveren. (wij noemen het winken, van het engelse knipogen :s) Bijvoorbeeld als ze de kastdeur dicht doet kan ze denken aan iets kleins en doe je de kast open dan licht dat er.
Ik weet het, het klinkt absurd maar het is echt zoo!
Als je het niet gelooft moet je maar weer snel weggaan maar dit is echtwaar! Ik kan het zelf ook. Eerst nog niet omdat ik er zelf niet in geloofde, maar toen ging oma het voordoen en toen geloofde ik het al meer en toen heb ik zelf een knijper in de kast gewinkt. Echt heel raar, daarna heb ik ook nog een lepel en een soort graffitispuitbus gewinkt. Maar echt grote dingen kan ik nog niet.
Van mijn familie weten alleen mijn Opa en mijn Oma het, en alleen mijn oma en ik kunnen winken.
Dit is heel zeldzaam en ik ben dus een van miljoen mensen of zo die dit kan. Ik mag het eigenlijk aan niemand vertellen maar is er iemand die dit ook heeft?? (winken heeft mijn oma bedacht dus misschien noemen jullie het anders.)

Oh kom op, het was best een leuke grap!! :smirk:

Ik geloof het pas als je het bewijst :wink:

ik vind je een freak sorry.

En dit meen je nog serieus ook?

Haha, nouja ik weet niet of ik het moet geloven als ik eerlijk ben

ik wil je best geloven maar nee, srry

ik geloof t idd pas als je het bewijst…

De mensen worden met de dag gekker hier

sorry, maar ik vind heks echt een raar woord.
Volgens mij heb je gewoon “paranormale gaven”

Heksen bestaan niet. Mensen die paranormaal begaafd zijn wel, vraag jezelf eens af of je dat echt bent of dat je jezelf maar wat wijs zit te maken nu :wink:

inderdaad !

Dat sommige mensen dit serieus nemen,
Dit meisje wil gewoon een topic starten waar ze aandacht mee krijgt
kom op zeg,net alsof je oma je op een dag zegt je bent een heks

ik geloof zowiezo niet in heksen en die shit, dus je kan mn antwoord wel raden :’)

wat de fak

En als je het wel echt kunt: film het en zet het op youtube :slightly_smiling_face: kunnen we fijn meegenieten. Aandacht, dat wil je toch?

idd je leeft echt in je eigen wereldje nu

[nohtml][b][message=3677422,noline]Szara schreef op 31 mei 2009 @ 19:32[/message]:[/b] De mensen worden met de dag gekker hier[/nohtml]

Hoe flex is dat !
Woh mensen zijn heel sceptisch hier.
Ik geloof je best.

haha. waarom zoek je geen soortgenoten op zo een ‘‘heksenforum’’ ?