Ik heb een groot probleem waar ik echt mee zit. Een leerkracht die les geeft aan mijn klas kijkt niet goed na wat ze doet. We hebben stage (elke woensdag&donderdag) en we moeten daar stageverslagen van maken, elke week. Die moeten getekend worden door die leerkracht en ook door mijn stagementor op stage. Als deze getekend zijn moeten ze in een map, die op school ligt.
Deze map heeft 2 schuldbladen: “stageverslagen” en “verbeterde stageverslagen”.
Sommige stageverslagen moeten dus verbeterd worden als er fouten in staan. Deze map werd gecontroleerd en ik heb maar 10/20 voor orde omdat (zo beweerd ze) stageverslagen 3-6-7-8-9-10 er niet inzitten. Deze zitten er dus duidelijk wel in, bij het schudblad “stageverslagen” (omdat deze volledig in orde waren en niet verbeterd moesten worden). Lijkt me logisch toch?
Zo heeft ze altijd wel opmerking waardoor de hele klas altijd lage punten heeft of zelfs gebuisd worden.
Ik ga morgen met deze map terug naar haar, want ik zie het op deze manier echt niet meer zitten. Ik kwam net thuis, huilend, omdat ik ervan overtuigd was dat deze map in orde was en dat is ook zo. En zo zijn er nog wel mensen in mijn klas…
Tips om dit tegen de leerkracht te zeggen dat het zo niet meer verder kan?
Ik ga in België naar school, voor als er iets niet duidelijk is