Geen gevoel

Hallo iedereen

Ik vind het een beetje moeilijk om hierover te praten maar ik heb nu toch al even een vriendje.
We hebben dus ook regelmatig seks, maar ik kan er niet van genieten. Het lijkt alsof ik gevoelloos
ben vanbinnen. Hij is gewoon gemiddeld geschapen, niet supergroot, maar ook niet klein.

Mijn eerste sekservaring was met een jongen die niet echt van me hield en daarna heb ik er toch
een beetje een afkeer van gekregen. Maar met hem wil ik het echt. Hij is super lief en doet alles voor mij.

Hij kan me wel laten klaarkomen via mijn clitoris, dat voelt super! In het begin stoorde het mij dat hij er al veel meer van af wist dan mij, maar dat stoort mij nu niet meer. Omdat hij me al zoveel heeft verteld dat ik beter ben dan zijn vorige vriendin.

Heeft er hier nog iemand deze gevoelloosheid? En weet iemand toevallig wat ik hier aan kan/moet doen?
Ik vraag het mij echt af, want ik heb geen idee!

Groetjes

De vagina is vanbinnen nou niet echt gevoelig. De gevoelige plekken van een vrouw zijn onder andere de clitoris ja.
Er zijn maar héél weinig vrouwen die klaar kunnen komen door enkel penetratie.

Dit als basis. Het kan ook zijn dat je je er onbewust toch tegen verzet, omdat je al een slechte ervaring ermee hebt gehad. Praat je daar over met je vriend?

Whut? Hoe kan dat? :’)

Vingeren is niet perse dat hij een vinger in je vagina steekt. Maar ook over je clitoris.

Ik was net van plan om net ook zo’n topic aan te maken, want ik heb zo een beetje het zelfde ‘probleem’
Ik geniet ook enkel wanneer mijn vriend mijn clitoris stimuleert. Wel heb ik gelezen dat door je bekkenbodemspieren te oefenen, je meer zou gaan genieten. Mss kan je dat eens proberen (ben ik alvast van plan :stuck_out_tongue: )

ik heb hier altijd heel veel mee geoefend etc…
en kan e ook heel flink aanspannen xD

maar het helpt niet voor het komen met alleen penetratie… :frowning_face:

^ oei, das minder… Ik dacht dat dat ging helpen. Nu ja, andere dingen dan gwn penetratie proberen he