Geen gevoel van verbondenheid?

hoi,
nou euhm, mijn ‘’(internet)vriend’’ en ik hebben al een tijdje met elkaar, bijna 1.5 jaar en we zien elkaar ongeveer 1x per maand.
het is 1 x uitgeweest voor een week (al halfjaar terug) en toen weer aan
maar sindsdien hebben we allebei geen gevoel van verbondenheid.
daarmee bedoel ik dat ik het gevoel heb alsof hij niet echt mijn vriendje is, en voor hem het gevoel alsof ik niet echt zijn vriendin ben.
dit vind ik wel erg raar want we houden wel veel van elkaar :\ en oja nooit vreemdgegaan in de relatie. (want sommige mensen zouden misschien vreemdgaan als ze zich niet verbonden voelen zeg maar).
weet iemand misschien wat hier aan te doen is / hoe dit komt? :x
uitmaken vanwege dit vind ik wel belachelijk…
alvast bedankt! x

Hmmm…

Ben je (nog) verliefd of houd je (nog) van hem?

ik hou nog van hem, en hij ook nog van mij… tis nooit veranderd ofzo

houden van is wel anders dan verlieft volgensmij, als je geen kriebels meer in jebuik voelt enzo, ben je dat dus niet meer.
als je van iemand houd hoeft het niet meteen te zeggen dat je met die gene moet hebben,

ehhm. is het misschien omdat je in het ‘openbaar’ niet zo vaak samen bent? want dat schept toch wel een gevoel van verbondenheid.

ik denk dat het komt omdat jullie niet zo veel samen zijn (in het echt). wanneer je elkaar meer ziet en aanraakt en zoent dat het dan wel goed komt :slightly_smiling_face:

ik ben hem juist vaker gaan zien… en eerst zagen we elkaar veel minder en toen was dat verbondenheid gevoel er wel… :s