Geen gevoel in linkerarm

Hi!

Ik heb al de hele dag geen gevoel in mijn linkerarm, het is een vage zeurderige pijn en het voelt alsof het verzuurd en vast zit ofzo. Heb het geprobeerd te masseren, maar het helpt niet en lijkt het net erger te maken. Ook heb ik het gevoel minder kracht te hebben in die arm.

Deze pijn is echt heel plotseling gekomen en kan niet echt achterhalen waarom. Nou heb ik op het internet zitten kijken en nu zie ik allemaal dat het voortekenen van een hartaanval kan zijn, waardoor ik er een beetje paranoïde van word, aangezien eem ander symptoom duizeligheid is. Ik heb namelijk bijna dagelijks last van een duizelig gevoel in mijn hoofd als ik op sta of bij fel licht, zo erg dat ik even moet zitten totdat ik weer bij trek.

Ik weet dat het niet slim is om medische dingen op het internet op te zoeken, omdat het je alleen maar paranoïde kan maken, maar heeft iemand misschien ervaring met het plotseling geen gevoel hebben in je linkerarm ofzo? En iets dat ertegen helpt?

Bel anders morgen de huisarts op.

Hey,
Op internet zoeken is inderdaad geen goed idee, maar ik doe het ook altijd. Het lijkt me iig heel onwaarschijnlijk dat je een hartaanval gaat krijgen. Er kunnen zoveel oorzaken zijn en alleen een dokter kan je vertellen wat er aan de hand is. Ik zou dus maar morgen even naar de huisarts gaan!!

Dat je duizelig bent bij opstaat of fel licht is trouwens helemaal niet erg, ik ken veel mensen die dat ook hebben.

Ik heb vorige zomer wel een paar dagen gehad, dat ik m’n arm amper kon bewegen en het voelde heel zwaar. Toen bleek dat ik gebeten was door waarschijnlijk een hornaar?

Ook heb ik een tijdje gehad dat ik moeite had met m’n arm op te tillen, kon weinig ermee, weinig kracht en dat kwam weer door spanning/stress.

Als je het echt niet vertrouwd even naar de huisarts bellen en vragen of het nodig is om langs te komen! En als je zelf heel graag duidelijkheid wilt, even een afspraak maken!

Het kunnen namelijk heel veel verschillende oorzaken zijn.

Huisarts, hoeft niet erg te zijn, maar laat het wel nakijken, Google is een slechte arts!

Ik zou even langs de huisarts gaan inderdaad, het zal waarschijnlijk geen hartaanval zijn. Ik hoorde laatst van iemand dat vrouwen dan meestal geen pijn krijgen in hun arm, dat is meer een mannending, Misschien stelt dat je al een beetje gerust. (:

Als ik het zo lees zou het ook kunnen dat er een zenuw bekneld of (licht) beschadigd is, dit is over het algemeen niet blijvend.