Geen gevoel in been?

Oke, ik vind dit een beetje eng, misschien is het niks maar toch… net ging ik lopen en mijn linkerbeen werd heel zwaar, en ik kon hem niet bewegen, en nu heb ik dat nog steeds, wat is dit?

Is je been niet verlamd? (krijg je als je te lang stilzit in een bepaalde houding)
Dat vind ik echt zo’n heerlijk gevoel :'D

Misschien slaapt hij?
Komt meestal inderdaad door te lang zitten in 1 houding.

Ik neem aan dat je te jong bent voor dichtslippende aderen :’)

Ik denk dat het over sowieso een uurtje wel weer voorbij is.

^ Nee dat is een vreselijk gevoel als je been of voet slaapt xD

Moet wel snel weer weg gaan zo niet naar de dokter denk ik.

een kramp ofzo?
dat heb ik vaak in mijn voeten enzo

Ja vooral wanneer er weer gevoel in komt; dat gaat het zo prikken brrr…

en is het al weg?

Ik werd er welleens van wakker, zo’n harde brekende kramp dat het leek of mn been of voet afbrak…
Eerder het gevoel dat er iemand keihard aan trok, voelde eigelijk ook echt alsof er 2 handen aan trokken…
Denk dat het gewoon een heftige spierkramp is…

Hoi meiden,

ik heb het nog steeds, en het is niet overgegaan, ik heb nu vooral dat als ik loop ik geen evenwicht heb en door mijn enkel ga… steken in mijn kuit en ik kan mijn tenen niet bewegen… En dit heb ik nu al de hele dag…

voresmij slaapt je been

Al de hele dag?

Dat lijkt me niet…
Huisarts?

Ik zou allang naar de dokter zijn gegaan.

ja huh vind het raar klinken sorry kan aan mij liggen maar ja dokter iets?

Ik zou idd even langs de dokter/eerste hulp gaan. Misschien zit er ergens wel een zenuw beknelt, dat is niet echt goed!

heb je te lang op je been gezeten?

Maar als het niet binnen een uur weg is zou ik langs de huisartsenpost gaan!

Ik denk dat ik langs de dokter ga, mijn vader vind het ook al raar. Ik heb morgen gym en ik zei kan ik dan gaan gymmen? Hij zei nee doe dat maar niet want als er dan 1 ding gebeurt dan ben je helemaal ver van huis.

Mijn voet krijg ik namelijk niet omhoog en als ik loop klapt mijn voet dubbel als ik hem niet goed optil…

Ik zou toch maar even langs te huisarts (of de huisartsenpost) rijden als het al de hele dag aanhoud.
Baat het niet dan schaad het niet. :grinning:

@ mensen hierboven: het topic is van GISTERMIDDAG.
Eigenlijk moet je nu even de huisartsenpost bellen of je nog 's avonds ergens langskan of wat je het beste kunt doen. Even googlen ‘huisartsenpost’ en dan de regio waar je in woont.
Zij weten of er een dienstdoende huisarts in de buurt is of dat je idd langs de ehbo kan.