Hee meiden,
Ik ben een meisje/vrouw/jongvolwassene van 20 en heb gisteren voor de eerste keer seks gehad, maar ik voelde er werkelijk niks van.
Een probleempje dat vaker bij mij voorkomt (bij de vorige keren dat ik geprobeerd had om seks te hebben) is dat de penis er niet in wilde. Ik dacht dat het vaginisme was, maar dat kon het niet zijn omdat ik wel gewoon tampons kan inbrengen en dat masturberen (met speeltje) wel gewoon lukt.
Nu was het zo dat we bezig waren en dat zijn penis er in het begin weer niet in ging. Na een paar minuten ging hij gewoon verder zonder dat hij probeerde z’n penis erin te proppen en kwam hij uiteindelijk ook klaar. Ik vond dat al vreemd, omdat ik serieus dacht dat hij er nog niet in zat.
Later die avond stuurde ik hem een appje om uit te leggen dat het me vaker was overkomen en dat meerdere meiden daar last van hebben. Na een paar minuten stuurde hij dit terug: ‘naja maakt niet uit joh. uiteindelijk lukte het toch wel?’
Dit betekend dus dat hij er wel degelijk in is geweest en dat we dus wel gewoon seks hebben gehad, maar dat ik het gewoon niet voelde omdat hij eigenlijk best klein is (rond de 11 cm).
Kan een te kleine penis dus ervoor zorgen dat je niks van de seks voelt? en wat moet je hier aan doen dan? welke standjes kun je dan gebruiken dat je als vrouw toch nog denkt dat er iets in je zit?
alvast bedankt en sorry voor de lange verhaal!