Geen gevoel door een te kleine penis.

Hee meiden,
Ik ben een meisje/vrouw/jongvolwassene van 20 en heb gisteren voor de eerste keer seks gehad, maar ik voelde er werkelijk niks van.
Een probleempje dat vaker bij mij voorkomt (bij de vorige keren dat ik geprobeerd had om seks te hebben) is dat de penis er niet in wilde. Ik dacht dat het vaginisme was, maar dat kon het niet zijn omdat ik wel gewoon tampons kan inbrengen en dat masturberen (met speeltje) wel gewoon lukt.

Nu was het zo dat we bezig waren en dat zijn penis er in het begin weer niet in ging. Na een paar minuten ging hij gewoon verder zonder dat hij probeerde z’n penis erin te proppen en kwam hij uiteindelijk ook klaar. Ik vond dat al vreemd, omdat ik serieus dacht dat hij er nog niet in zat.

Later die avond stuurde ik hem een appje om uit te leggen dat het me vaker was overkomen en dat meerdere meiden daar last van hebben. Na een paar minuten stuurde hij dit terug: ‘naja maakt niet uit joh. uiteindelijk lukte het toch wel?’
Dit betekend dus dat hij er wel degelijk in is geweest en dat we dus wel gewoon seks hebben gehad, maar dat ik het gewoon niet voelde omdat hij eigenlijk best klein is (rond de 11 cm).

Kan een te kleine penis dus ervoor zorgen dat je niks van de seks voelt? en wat moet je hier aan doen dan? welke standjes kun je dan gebruiken dat je als vrouw toch nog denkt dat er iets in je zit?

alvast bedankt en sorry voor de lange verhaal!

Ik denk dat het er eerder aan je eerste keer ligt dan aan zijn formaat. Een eerste keer is meestal niet perfect.

Size doesn’t matter. It’s what you do with it.

Maar even serieus: eerste keren zijn niet meteen het geweldigste ever. Je moet elkaar leren kennen en je gaat vanzelf ontdekken wat wel en niet werkt

Denk dat de grootte weinig uitmaakt, hangt ervan af wat hij er mee doet. Maar vindt het wel vreemd dat je niks voelde, vraag me af of hij wel echt in je geweest is dan. Kan me niet voorstellen dat je een snurfie van 11 cm helemaal niet voelt.

Misschien was je zo nat dat je het amper nog voelde glijden? Zou ook nog kunnen, I don’t know

Ik denk dat je gewoon wat vaker moet oefenen :wink:

Eerste keer was bij mij ook niks maar later ging het vele malen beter. But i got lucky with the size…

Ik had gelezen dat het niet uitmaakt wat de lengte ervan is… Het gaat om de dikte.
Maar ik weet eigenlijk niks over dit onderwerp dus ik houd me mond even haha. Als het je vriendje is moet je misschien wat vaker proberen. Het kan ook komen door de zenuwen?

Het gaat idd om de omtrek van de penis en niet de lengte, dus als hij vrij smal is kan het wel echt zijn dat je er minder van voelt. Ik ben eens even met een aziatische jongen geweest en ik moet toch ook wel zeggen dat ik er weinig van voelde als ik seks met hem had.

Ik heb eens gelezen dat ze onderzocht hebben dat je vanaf 8cm wel goede seks kunt hebben. Dus vanaf dat punt maakt de grootte eigenlijk niet zoveel uit. Dikte natuurlijk wel, dat is eigenlijk belangrijker.

Maar in jouw geval zou ik denken dat je gewoon geen seks hebt gehad. Zelfs een tampon of een vinger voel je naar binnen gaan, toch? Lijkt me dat je een kleine penis dan ook wel voelt binnen gaan.

om eerlijk te zijn, mijn vriend heeft ook geen grote penis, maar die voel ik toch wel hoor…

Ander standje?

De eerste keren is vaak klooien zeg ik maar… maar waar ik even aan moest denken. Stel je masturbeert wel met een (redlijke size) speeltje…dat rekt het ook aardig op en als je vriendje een niet zo’n dikke penis heeft kan het wel zo zijn dat je het niet goed voelt. Zomaar even een gedachte…

Mijn vriend is ook niet het grootst geschapen dan sommige mannen. Maar ik heb er gewoon plezier van, dus het ligt denk ik aan je eerste keer. Die was bij mij ook bagger.

11 cm vind ik nog best mee vallen gezien 15 cm ong het gemiddelde is, lijkt me dus niet dat het er aan ligt dat zijn piemel te klein is :wink:

Dit hoeft niet bij elke aziaat te zijn.

Het is inderdaad maar wat degene er mee doet.

Gebruikte hij mss een condoom? Want bij mij is het gevoel dan ook ineens veel minder…