Geen gevoel bij het zoenen

Heey meiden
Ik heb al een een paar weken flow met een jongen die mij ontgroend heeft. Ik weet alleen niet zeker of ik hem leuk vind. Vriendinnen zeggen dat ze bij het zoenen fijne gevoelens krijgen. Ik voel er helemaal niks bij. Kan het zo zijn dat ik hem misschien toch niet zi leuk vind? Ik hoor namelijk ook weleens verhalen dat mensen het alleen lekker vinden met iemand due ze echt leuk vinden

Als je hem nu al niet zo leuk vindt, dan gaat zoenen daar niks aan veranderen. Uit ervaring zeg ik dat zoenen 100x leuker is als je iemand leuk vindt en/of verliefd bent, dan komen er pas echt diepere gevoelens bij kijken.

Ja true, maar ik moet wel zeggen dat ik zoenen niet heel bijzonder vind, ook niet met mijn huidige vriend. De eerste zoen is leuk, want dat is spannend, je hebt kriebels en je krijgt bevestiging want hij vindt je iig leuk genoeg om met je te zoenen.
Maar echt lang achter elkaar zoenen vind ik ook niet echt leuk of bijzonder. Behalve als het voor de seks is, maar dan is het heel anders

Ik heb gewoon alleen zoenen nooit echt heel bijzonder gevonden. Zelfs niet met jongens waar ik wel wat voor voelde, dus het is niet raar.

Ik vond zoenen ook niet interessant.
Maar met mijn man kan ik er ontzettend van genieten (en week worden), het is gewoon heerlijk. <3 <3
Er hoeft echt geen seks aan vast te zitten voor fijne/lekkere zoen -(en knuffel) sessie samen hoor. <3