geen genot

-

ik zou het er gewoon met je vriend over hebben, misschien kan hij je op een andere manier vingeren waardoor je het wel voelt.

Maar hij heeft al veel verschillende dingen geprobeerd, maar ik voel gewoon bij niks iets prettigs ofzo… ook niet iets onaangenaams, maar gewoon niks… Ook heb ik zelf al vanalles geprobeerd…

Dit had ik ook heb?

Ik heb eigenlijk hetzelfde, het is daarbinnen vrijwel compleet gevoelloos. Hij voelt zich ook schuldig want hij denkt dat hij het niet kan, terwijl het naar mijn idee gewoon aan mij ligt. :stuck_out_tongue: Maar je bent dus niet de enige, hoe vervelend het ook is. :slightly_smiling_face: We hebben ook al vanalles geprobeerd maar ik voel er soms helemaal niks van en soms voel ik het wel, maar dan geniet ik er niet van.

Ik heb zelf juist het omgekeerde. Als ik het zelf doe is er niks aan, als hij het doet ben ik binnen no-time op een hele andere plek.

Maar ik denk dat hij gewoon nog een beetje moet leren om in te spelen op jouw reacties. Ook is het gewoon zo dat in de vagina weinig zenuw uiteinden zijn te vinden en daarom voel je daar ook minder.

hee dat heb ik ook! maar ik voel in die hele area eigelijk vrij weinig. of dan voel ik wel iets maar dan heb ik een soort van focus nodig om een klein spiertje niet te laten ontspannen want als die is ontspannen is al het gevoel weer weg. heel erg raar haha

Ik herken het wel. Als ik gevingerd of gebeft wordt door mijn vriend vind ik het wel ietwat opwindend, maar niet super geil. Alleen als we echt seks hebben, dan ‘voel ik wel wat’ en kan ik ook echt genieten.

ik heb ook dat ik bij echte seks veer meer voel dan alleen het vingeren, als ik een paar keer seks heb gehad in een nacht, en hij vingert me dan, als het zegmaar al een stuk gevoeliger is door de seks, kan ik er wel van klaarkomen