geen geluid op internet.

Hoi allemaal.

Het geluid op mijn computer doet sinds een paar dagen raar. Op itunes, windows media player etc. doet het geluid het gewoon, maar zodra ik op internet wat wil luisteren/bekijken (bijv youtube) hoor ik niks. Bij de volumemixer staat alles gewoon aan. Kan iemand me alsjeblieft helpen want het is erg irritant. :frowning_face:

xx

niemand? :frowning_face:

Het is moeilijk om nu zo te zeggen wat je moet doen of wat het zou kunnen zijn, ik zou het misschien best kunnen fixen maar dan moet ik dus wel zelf op je computer kunnen kijken, want nu zou ik het echt niet weten wat je moet veranderen. Zoek op google daarmee kom ik er zelf ook vaak mee uit

je koptelefoon op nieuw installeren ?

Wat voor soort software (zo heet dat toch?;d) staat er eigenlijk op? Windows xp / windows 7/ windows vista of is het zo een apple ding ?

@victoriajane

Jaa klopt, t is wel moeilijk zo om te helpen. Op google heb ik al gezocht maar heb niks kunnen vinden… En het is windows 7 haha :slightly_smiling_face: xx
@vero123

huh hoe bedoel je? ik heb het nog nooit geinstalleerd… :blush: xx

Heb je eigenlijk boxen of niet ? als je die aansluit doen die het dan wel met internet of ook neit? Want als die het ook niet doen met internet/je hebt ze niet en weet dus niet of een andere aansluiting het wel doet met internet.
Maar dan kan het dus zijn dat je bij je geluid rechtsonderin moet klikken en dan op mixer moet klikken om het internet geluid aan te zetten.
Maar ik heb zelf RealtekHD als volumeregeling ik weet niet welke jij heb?

Ik heb geen boxen maar als ik zonder koptelefoon iets luister op doet het geluid het wel gewoon… Bij de volumemixer staat alles al aan, en ik heb geen idee wat voor volumeregeling ik heb, hoe zie je dat? Bedankt voor je reactie iig! :slightly_smiling_face:

kijk maar, bij internet zie je wel dat er geluid is maar je hoort niks… :frowning_face:

weet niet of dit helpt maar even naar start gaan en dan bij zoek intypen ‘services’
even dat programma services opstarten en dan op de toets w drukken zodat je bij ‘windows audio endpoint builder’ komt en dan daarop klikken en dan opnieuw opstarten. als het goed is doet je geluid het dan weer :slightly_smiling_face:

Andere browser gebruiken?

@yellowtulips
Gedaan, hij doet het weer niet op internet :frowning_face: bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face: xx

@bicmacmenu

al geprobeerd maar helaas weer geen geluid :frowning_face: xx

Meiden meiden, als het geluid het wel doet op programma’s maar niet op het internet ligt het natuurlijk niet aan je geluid maar aan je flash player.
Download hier de nieuwe versie:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Vergeet niet het vinkje weg te halen bij mcaffee

Zucht, dat werkt ook niet :frowning_face: Heel raar dit…
maar bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face:

Oh dat is dan wel heel raar, normaal ligt het altijd aan adobe flash player, misschien moest je je internet browser herstarten?

ja had ik ook gedaan maar hij doet het nog steeds niet… en zonder koptelefoon doet het geluid op het internet ook niet heb ik net gemerkt :blush:

download google chrome of firefox ofzo? misschien dat dat werkt ?

huh, hij doet het opeens weer… heel vreemd, ik heb niks veranderd ofzo… maar bedankt voor jullie reacties! xx